۲۵ هزار نفر از فرزندان ایتام و محسنین استان حمایت می‌کنند/ سرانه پرداختی به ایتام گلستانی پایین‌تر از متوسط کشوری است

بابایی با اشاره به وجود حدود ۱۲ هزار فرزند ایتام و محسنین در استان گلستان گفت: نزدیک به ۲۵ هزار نفر از این فرزندان حمایت می‌کنند.

«عیسی بابایی» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در گرگان اظهارکرد: حدود ۱۲ هزار فرزند ایتام و محسنین در استان تحت پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره ) هستند.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) گلستان با بیان اینکه سرانه پرداختی با ایتام استان پایین است، گفت: نزدیک به ۲۵ هزار نفر، حامی فرزندان ایتام و محسنین استان هستند که امیدواریم با جذب حامیان بیشتر سرانه پرداختی به این فززندان در استان به متوسط کشوری نزدیک شود.

 

وی افزود: توسعه کیفی مراکز نیکوکاری که به عنوان بازوان کمیته امداد امام خمینی (ره) فعالیت دارند از اهداف امسال کمیته امداد در استان گلستان است.

 

بابایی با اشاره به فعالیت ۳۵۰ مرکز نیکوکاری در استان گفت: سال گذشته ۳۷۰ میلیارد تومان در قالب صدقات، زکات، طرح اکرام و غیره در استان جمع آوری شد که ۱۷۵ میلیارد تومان آن از طریق مراکز نیکوکاری بود.

 

وی با بیان اینکه براساس آمارها حدود ۵۲ درصد مردم گلستان جزو دهک های پایین درآمدی هستند خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت درآمدی بیش از نیمی از جمعیت استان و شرایط اقتصادی کنونی، نیازمند کمک‌ های بیشتر خیران هستیم.

کد خبر 1163338

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha