اجرای طرح اطعام مهدوی با فعالیت ۱۱۰ آشپزخانه در سیستان‌وبلوچستان

مدیرکل کمیته امداد سیستان و بلوچستان با بیان اینکه طرح اطعام مهدوی تعداد ۷۰ مرکز نیکوکاری نیز با امداد همکاری دارند، گفت: طرح اطعام مهدوی با فعالیت ۱۱۰ آشپزخانه در سیستان‌وبلوچستان اجرا می شود.

«سیدمهدی عبادی» مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) سیستان‌وبلوچستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان با اشاره به فعالیت هرساله کمیته امداد در زمینه اطعام مددجویان و نیازمندان استان در ماه ضیافت الهی گفت: با آغاز این ماه مبارک و اجرای طرح اطعام مهدوی، ۱۱۰ آشپزخانه در سطح استان فعالیت خود را آغاز کردند.

 

عبادی اظهار کرد: طرح اطعام مهدوی همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان، با هدف پخت و توزیع غذای گرم بین نیازمندان اجرا می‌شود.

 

وی افزود: در تمامی مراحل طبخ و توزیع غذای گرم،  دستورالعمل‌های بهداشتی به دقت رعایت شده و فعالیت این مراکز با مجوز و نظارت مراکز بهداشت انجام می‌گیرد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان با بیان اینکه در این طرح، تعداد ۷۰ مرکز نیکوکاری نیز با امداد همکاری دارند تصریح کرد: شهروندان و خیرین محترمی که قصد مشارکت در این طرح را دارند می توانند مبلغ مورد نظر خود را به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۳۴۸۶ واریز کرده و یا از طریق کد دستوری #۰۵۴۱۸۸۷۷* در این طرح شرکت نمایند.

کد خبر 1163359

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha