لزوم حمایت دستگاه های فارس از اقدامات جهادی برای رفع مشکل تامین آب در استان

ایمانیه گفت: برای رفع معضل آب در روستاهای فارس به کار جهادی نیاز داریم و تمام دستگاه های استان باید در کار گروه های جهادی میدان داری کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (چهارشنبه 17 فروردین) در جلسه قرارگاه جهاد سازندگی و محرومیت زدایی گفت: برای رفع معضل آب در روستاهای فارس به کار جهادی نیاز داریم و تمام دستگاه های استان باید در کار گروه های جهادی میدان داری کنند.

استاندار فارس افزود: برای رفع مشکل آبرسانی در مناطق مختلف استان تلاش های خوبی در حال انجام است و معضل آب یک مسئله ملی است و در استان فارس دغدغه های بیشتری در این خصوص داریم.

وی اضافه کرد: انجام حرکت های جهادی و استفاده از ظرفیت بسیج در استان در خصوص رفع مشکل آب فارس مهم بوده و استان فارس که در بسیاری از زمینه ها پیشتاز است در این موضوع نیز به ویژه در روستاها باید پیشتاز باشد.

ایمانیه تاکید کرد: رفع مشکل آب در روستاهای فارس مطالبه اصلی روستا نشینان است و موجب کاهش مهاجرت روستائیان به شهرهای استان خواهد شد.

خاطر نشان می شود، استاندار فارس در این جلسه موافقت خود را با تجهیز تعدادی از گروه های جهادی عمرانی استان فارس اعلام کرد و از گروه های جهادی در زمینه تامین البسه جهادگران و تجهیز ابزارالات مهندسی گروه های جهادی-عمرانی با تامین اعتبار حمایت خواهد شد.

کد خبر 1163364

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha