شهید اصلانی، امام جماعت انقلابی و ایثارگری بصیر بود

حجت الاسلام مهدوی ارفع گفت: شهید حجت‌الاسلام اصلانی، امام جماعت انقلابی، مجاهد خستگی‌ناپذیر و ایثارگری بصیر بود که در سومین روز از ماه مبارک رمضان و در حرم مطهر رضوی، به فیض شهادت نائل آمد و به دو برادر شهید خود ملحق شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، حجت الاسلام «مجتبی مهدوی ارفع» رئیس مرکز رسیدگی له امور مساجد استان های خراسان، در پیامی هتک حرمت حرم مطهر رضوی و حمله‌ به سه نفر از امامان بیوت‌ الرحمن و خادمان مردم در حاشیه‌ شهر مشهد را محکوم کرد.

 

متن پیام به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ المُؤمِنينَ رِجالٌ صَدَقوا ما عاهَدُوا اللَّهَ عَلَيهِ ۖ فَمِنهُم مَن قَضىٰ نَحبَهُ وَ مِنهُم مَن يَنتَظِرُ ۖ وَ ما بَدَّلوا تَبديلاً (احزاب/۲۳) در میان مؤمنان، کسانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند، صادقانه ایستاده‌اند؛ بعضی پیمان خود را به آخر رساندند (و در راه او شربت شهادت نوشیدند) و بعضی دیگر در انتظار هستند؛ و هرگز تغییر و تبدیلی در عهد و پیمان خود ندادند.

 

دیگر بار، یکی از حماسه‌سازان روحانیت و یکی از منتظران شهادت، در مسیر دعوت به خدا و خدمت به خلق، در ماه میهمانی خدا و در حریم ولیّ خدا، به مراد خود رسید.

 

شهید حجت‌الاسلام و المسلمین اصلانی، امام جماعت انقلابی، مجاهد خستگی‌ناپذیر و ایثارگری بصیر بود که در سومین روز از ماه مبارک رمضان و در حرم مطهر رضوی، به فیض شهادت نائل آمد و به دو برادر شهید خود ملحق شد.

 

ایشان در دوران سی‌ساله‌ی امامت جماعت و سال‌های فعالیت در حاشیه‌ی شهر مشهد مقدس، منشأ خیرات و خدمات فراوانی بود و آثار و برکات گسترده‌ای از خود بر جای نهاد.

 

اینجانب ضمن محکوم ساختن هتک حرمت حرم مطهر رضوی و حمله‌ به سه نفر از امامان بیوت‌الرحمن و خادمان مردم در حاشیه‌ی شهر مشهد مقدس، علوّ درجات برای برادر شهید خود و شفای عاجل برای دو عزیز مجروح را از خدای متعال خواستارم.

 

این مصیبت را به محضر حضرت بقیة الله الاعظم (ارواحنا فداه)، مقام معظم رهبری (حفظه الله تعالی)، نماینده‌ محترم ولی فقیه در خراسان رضوی، عموم حوزویان خراسان به‌ ویژه ائمه‌ محترم جماعات، همسنگرهای مسجدی و خانواده‌ گرامی شهید حجت‌‌الاسلام اصلانی تسلیت گفته و از خدای متعال، توفیق صبر را برای خانواده‌ی معظّم شهید مسئلت می‌نمایم.

کد خبر 1163371

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha