رونق مساجد و کانون ها باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود

حجت الاسلام زمانی موسوی، گفت: رونق مساجد و کانون های مساجد باعث کاهش آسیب های اجتماعی می شود و باید ارتباط با نسل جوان با کمک آموزش و پرورش و سازمان تبلیغات اسلامی، گسترش فرهنگ مهدویت، احیای مناسبت های مذهبی و حفظ شعائر باید مورد توجه قرار گیرد.

حجت الاسلام روح الله زمانی موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کرمانشاه گفت: رفتارهای غلط فرهنگی نظیر نصب بنرها بدون تأیید محتوا در سطح شهر که باعث جریحه دار شدن احساسات مردم شده باید فرهنگ سازی و هزینه های بنرهای ترحیم و تبریک انتصابات صرف امور خیریه شود.

 

امام جمعه اسلام آبادغرب افزود: مسائل ملی، مناسبتی و منطقه ای، مسائل سیاسی شهر در خصوص جهاد تبیین، حمایت از سرمایه گذاران و مباحث  اقتصاد مقاومتی از موارد مورد تأکید در شورای فرهنگ عمومی هستند و باید ترویج شوند.

 

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه در ماه مبارک رمضان قرار داریم و شارع مقدس درخصوص روزه اهمیت زیادی قائل است باید در این راستا باید امر به معروف و نهی از منکر در جامعه برپا شود.  

 

حجت الاسلام زمانی موسوی تصریح کرد: حضور جوانان و نوجوانان در مساجد نقطه قوت است و کانون‌های مساجد می توانند با برنامه ریزی دقیق رونق بخش حضور مداوم آنان باشند و بچه های مسجد می توانند با هدایت امام جماعت هماهنگی حداکثری را داشته باشند و در همکاری با سایر بخش های فعال در مسجد بویژه پایگاه بسیج، اتفاقات مهمی رقم بزنند.

 

کد خبر 1163408

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha