چهارمحال و بختیاری میزبان طرح «اطعام مهدوی» در ماه مبارک رمضان است

محمدی گفت: طرح «اطعام مهدوی» با مشارکت نهادهای استان و خیرین برای کمک به نیازمندان طی ماه مبارک رمضان در چهارمحال و بختیاری برگزار می شود.

«حمید محمدی» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در شهرکرد، فرا رسیدن ماه مبارک رمضان را تبریک گفت و اظهار داشت: به مناسبت ماه مبارک رمضان طرح «اطعام مهدوی» در همه شهرستان های استان برگزار می شود.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد چهارمحال و بختیاری افزود: در طرح «اطعام مهدوی، افطاری ساده» کمک های معیشتی و غذای گرم در میان نیازمندان واقعی استان که از قبل شناسایی شده اند توزیع می شود.

 

وی با اشاره به همکاری سایر دستگاه های استان در خدمات رسانی به نیازمندان در ماه مبارک رمضان، اظهار کرد: خیرین و مراکز نیکوکاری نیز در این امر خداپسندانه مانند سال های گذشته مشارکت فعال دارند.

 

محمدی از فعالیت ۵۵ آشپزخانه در طرح «اطعام مهدوی، افطاری ساده» طی ایام ماه مبارک رمضان در سراسر استان خبر داد و تصریح کرد: در این آشپزخانه ها غذای گرم با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی طبخ و هنگام افطار در میان نیازمندان توزیع می شود.

 

معاون مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری با اشاره به توزیع ۸۰ هزار وعده غذای گرم و توزیع ۲۳ هزار سبد کالا در ماه رمضان سال گذشته، خاطرنشان کرد: هزینه این کمک ها حدود ۵۰ میلیارد ریال بود که با اولویت مناطق محروم توزیع شد.

 

کد خبر 1163411

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha