۱۱۰ آشپزخانه‌ اطعام مهدوی در خراسان شمالی آغاز به کار کرد

آشپزخانه اطعام مهدوی در چهارمین روز از ماه مبارک رمضان با حضور جمعی از مسئولان استانی در محل آستان مقدس امامزاده سید عباس(ع) بجنورد افتتاح شد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بجنورد؛ «مجید الهی راد» در آیین افتتاح آشپزخانه اطعام مهدوی از فعالیت ۱۱۰ آشپزخانه‌ اطعام مهدوی در ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این اقدام در قالب پویش ایران همدل با همکاری مراکز نیکوکاری و خیران انجام می شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی افزود: با فعالیت این آشپزخانه ها روزانه بیش از 23 هزار پُرس غذای گرم و افطاری ساده بین نیازمندان توزیع می‌شود.

 

وی افزود: پیش بینی می شود در ماه مبارک رمضان بیش از 525 هزار پُرس غذای گرم و 175 هزار افطاری ساده تهیه و بین نیازمندان توزیع شود.

 

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان شمالی گفت: همچنین 30 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان با همکاری مراکز نیکوکاری استان توزیع می شود.

 

حمایت سپاه از طرح اطعام مهدوی 

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی هم در این آیین از آمادگی سپاه برای اجرای طرح اطعام مهدوی و همراهی با کمیته امداد در اطعام نیازمندان در ماه رمضان خبرداد.

 

سرهنگ «حسین اکبری» گفت: این نهاد برای اجرای طرح اطعام نیازمندان در ماه مبارک رمضان در کنار کمیته امداد خواهد بود.

 

وی خاطرنشان کرد: اکنون بیش از دو هزار گروه جهادی در استان خراسان شمالی در عرصه های مختلف در حال فعالیت و خدمت به نیازمندان است.

 

معاون هماهنگ کننده سپاه حضرت جواد الائمه خراسان شمالی افزود: اکنون سپاه کار توزیع بیش از 12هزار بسته معیشتی ویژه محرومان را در دست اجرا دارد.

 

کد خبر 1163415

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha