برگزاری پویش اطعام مهدوی در قزوین

ظاهری گفت: به منظور استمرار اجرای رزمایش همدلی و برگزاری پویش اطعام مهدوی، آشپزخانه مهدوی برای سومین سال متوالی کار خود را به طور رسمی آغاز کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از قزوین به نقل از روابط عمومی کمیته امداد قزوین، «ناصر ظاهری» در مراسم رسمی آغاز به کار نخستین آشپزخانه مهدوی کمیته امداد استان قزوین بیان کرد: در پی فرمایش مقام معظم رهبری در ابتدای سال ۱۳۹۹ مبنی بر مواسات و همدلی و کمک مومنانه، رزمایش همدلی، پویش اطعام مهدوی ، با هدف تهیه و توزیع بسته های معیشتی، افطاری ساده و غذای گرم برای نیازمندان در ماه مبارک رمضان راه اندازی شد.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین ادامه داد: به منظور استمرار اجرای رزمایش همدلی، پویش اطعام مهدوی، آشپزخانه مهدوی برای سومین سال متوالی کار خود را به طور رسمی آغاز کرد و امروز شاهد طبخ و توزیع غذا از مسجد محمد رسول ا... (ص) هستیم.

 

وی اضافه کرد: مقرر شده است با کمک و همراهی خیران و نیکوکاران و اقشار مختلف مردم، ۷۲ آشپزخانه مهدوی در سطح استان راه اندازی شود و طی ماه مبارک رمضان ۳۱۳ هزار بسته سبد کالا ، افطاری ساده و غذای گرم تهیه و بین خانواده های نیازمندان توزیع شود.

 

ظاهری افزود: یکی از مسائلی که به عنوان دغدغه در راه اندازی و اداره آشپزخانه مهدوی وجود دارد، رعایت پروتکل های بهداشتی است چراکه برای ما سلامت فعالان در آشپزخانه و مددجویان بسیار مهم است از این رو افرادی که در آشپزخانه مهدوی فعالیت دارند، پس از احراز سلامت مشغول بکار می شوند.

 

وی عنوان کرد: : کسانی که در آشپزخانه مهدوی فعالیت دارند، با هدف قرب الهی در این راه گام گذاشته اند و حضورشان برای خدمت به نیازمندان و محرومان است.

 

مدیرکل کمیته امداد استان قزوین اظهارکرد: عموم مردم نیکوکار می توانند در اطعام مهدوی امسال مشارکت کنند و برای مشارکت می توانند از طریق کد مهربانی #۱*۰۲۸*۸۸۷۷* و شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۸۵۱۵ اقدام کنند.

 

وی یادآور شد: کمک های مردم براساس نیت اهداء کنندگان به صورت عذای گرم و یا سبد کالا توزیع می شود و البته این امکان هم وجود دارد که کمک های مردمی برای نیازمندان منطقه خاصی اهداء شود چراکه کمک های جمع آوری شده در همان نقطه جغرافیایی هزینه می شود.

 

کد خبر 1163431

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha