سرویس مدارس، چالش پیش روی کلاس های حضوری

در حالی دانش آموزان و خانواده های آنان از شروع مدارس به صورت حضوری خوشحال هستند که نبود سرویس مدارس برای برخی از خانواده ها مشکلاتی ایجاد کرده است.

خبرگزاری شبستان _ خراسان شمالی؛ در حالی دانش آموزان و خانواده های آنان از شروع مدارس به صورت حضوری خوشحال هستند که نبود سرویس مدارس برای برخی از خانواده ها مشکلاتی ایجاد کرده است. شماری از خانواده های دانش آموزان ضمن گلایه مندی از وضعیت نبود سرویس های مدارس برای جا به جایی دانش آموزان گفتند: متاسفانه با وجود اینکه مدارس به صورت حضوری بازگشایی شده اما دانش آموزان سرویس رفت و آمد ندارند.

 

مادر یکی از دانش آموزان گفت: من و همسرم کارمند هستیم و نمی توانیم خود شخصا فرزندمان را به مدرسه ببریم و بیاوریم، با وجود اینکه چندین بار با مدیر مدرسه در این خصوص صحبت کرده ام اما تاکنون در این خصوص اقدامی نشده است.

 

«مرضیه میرشکار» افزود: دانش آموزان مقطع ابتدایی نمی توانند به تنهایی به مدرسه بروند باید دوباره سرویس های مدرسه این مسئولیت را برعهده بگیرند و حتی فرزند بزرگم که در دوره متوسطه دوم است مدرسه اش دور است که آن هم نیاز به سرویس رفت و آمد دارد.

 

یکی دیگر از مادران نیز ضمن گلایه از نبود سرویس مدارس گفت: در حالی مدارس بازگشایی شد که برای این موضوع مهم، چاره ای اندیشیده نشده بود.

 

«سمانه کیوان پور» از مدیران مدارس خواستار برنامه ریزی در این خصوص شد و افزود: خانواده ها شخصا نمی توانند سرویس تهیه کنند این موضوع باید در مدرسه پیگیری شود تا دانش آموزانی که آدرس های نزدیک دارند با هم در یک سرویس قرار بگیرند، حتی من به اجبار با سرویس صحبت کردم که تقاضای پول زیادی کرده است.

 

یکی از مدیران مدارس نیز در گفت و گو با خبرنگار ما گفت: برای این موضوع تلاش های زیادی کردیم اما متاسفانه رانندگان تقاضای کرایه زیادی دارند که برای خانواده های تامین آن سخت خواهد شد.

«ع. ر» افزود: کرایه سرویس مدارس را حتی نسبت به اول سال تحصیلی بالا برده ایم اما آنان نمی پذیرند و کرایه را چند برابر پیشنهاد می دهند.

 

وی اظهارداشت: اگر پیشنهاد آنان را در خصوص مبلغ کرایه رفت و آمد بپذیریم در سال تحصیلی آینده دچار مشکل خواهیم شد چرا که دوباره افزایش خواهند داد و این امر از عهده تمامی خانواده ها بر نمی آید و سخت خواهد شد.

 

کد خبر 1163440

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha