ارائه خدمات شهرداری شیراز به محلات با طرح مسجد محوری

اصنافی گفت: از اردیبهشت امسال طرح مسجد محوری در شیراز و با شناسایی تعدادی از مساجد سطح شهر آغاز خواهد شد و شهرداری خدماتی را که می تواند ارائه کند با محوریت مساجد و به منظور احیای محلات به انجام خواهد رساند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (پنج شنبه 18 فروردین) در میزخدمت مسجدمحوری که در مسجد «المهدی (عج)» منطقه چهار شهرداری شیراز برگزار شد، گفت: با بررسی مسایل شهری، پروژه های شیراز در یک زمان بندی مناسب به انجام خواهد رسید.

شهردار شیراز افزود: برای خدمت به شهری با 23 هزار هکتار وسعت و 2 میلیون نفر جمعیت به همکاری مردم نیز نیاز داریم و مردم با سامانه 137 می توانند چشم بینای شهرداری شیراز باشند.

وی اضافه کرد: برای رفع مشکل دفع آب های سطحی در منطقه چهار شیراز در شهرداری از همان روزهای اول پیگیر بودم و به مناطق دچار آبگرفتگی، خارج از نوبت و به صورت اضطراری رسیدگی شد و از مناطق شهرداری خواسته شده تا آخر اردیبهشت عملیات لکه گیری آسفالت را به انجام برسانند.

اصنافی با اشاره به احداث پارک ها و بوستان ها در شورای اسلامی دوره چهارم گفت: در این دوره پارک ها و بوستان های دراک، بام شیراز، مادر و ... احداث و سرانه فضای سبز شهر 2 و نیم برابر شد اما همچنان کافی نیست.

شهردار شیراز ادامه داد: بارفروش ها در سال های اخیر رها شده بودند و تعدادی غیرمجاز مجوز گرفته بودند که برای سامان دهی آنها تلاش می کنیم.

وی با اشاره به اجرای طرح مسجد محوری در شیراز گفت: این طرح از اردیبهشت امسال و با شناسایی تعدادی از مساجد سطح شهر آغاز خواهد شد و شهرداری خدماتی را که می تواند ارائه کند با محوریت مساجد و به منظور احیای محلات به انجام خواهد رساند.

اصنافی افزود: روشنایی برخی معابر سطح شهر که به دلیل مشکلات و کمبود برق خاموش شده و همچنان به مدار بازنگشته ودر اختیار شهرداری نیست اما از طریق استانداری فارس در حال پیگیری آن هستیم.

وی اضافه کرد: رسیدگی به موضوع معتادین و متکدیان به چندین دستگاه مرتبط می شود و وظیفه شهرداری، تامین فضا برای آنهاست و  با کم کاری سایر دستگاه ها روبرو شده ایم.

«محمدرضا هاجری»، عضو شورای اسلامی شهر شیراز و ناظر شورا در منطقه چهار شهرداری شیراز نیز گفت: شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز آماده شنیدن مشکلات مردم و برای یافتن راه حل هستند و روزهای دوشنبه بعد از نماز ظهر در شهرداری منطقه چهار برای صحبت با مردم آمادگی داریم.

کد خبر 1163497

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha