برگزاری شام غریبان شهید اصلانی در هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی سراسر کشور

هیئات مذهبی و تشکل‌های دینی سراسر کشور در اقدامی مشترک همزمان با اولین شب جمعه ماه مبارک رمضان مراسم شام غریبان روحانی شهید، حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی را برگزار می‌کنند.

خبرگزاری شبستان، گروه قرآن و معارف: مراسم شام غریبان طلبه جهادی شهید حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی در راستای پاسداشت مقام این شهید مقابل حوزه‌های علمیه سراسر کشور برگزار می‌شود.


از تمامی مردم شهیدپرور و مومن ایران اسلامی دعوت می‌شود با حضور پرشور خود در این مراسم ضمن گرامی‌داشت مقام شهادت، دسیسه‌های تفرقه افکنانه دشمنان اسلام و میهن عزیزمان را با بصیرت  و روشنگری خنثی کنند.


🔸هیئات و تشکل‌هایی که در حرکت مردمی برگزاری مراسم شام غریبان شهید عزیز مشارکت می‌کنند به جهت پوشش رسانه‌ای برنامه‌شان مشخصات خود شامل نام هیئت، شهر، زمان و محل مراسم، شماره تماس و نام رابط خود را به سامانه‌ی ۱۰۰۰۴۶۱۵ ارسال نمایند.

ملاحظات و نکات مهم در مورد مراسم

۱- این مراسم مخصوص قشر خاصی مثل طلاب و اقشار صرفا مذهبی نیست و حضور آحاد مردم و همه اقشار و طبقات در این مراسم مورد نظر و هدف برگزاری است.

۲- رویکرد کلی مراسم باید براساس تبیین دسیسه دشمن باشد تا دسیسه دشمنان درجهت تفرقه افکنی مذهبی و ملی خنثی شود .

۳ -به برکت خون این شهید فرصت تقویت رابطه‌ بین مردم و روحانیت جهادی برقرار شده است که باید این موضوع در اجرای مراسمات به صورت وزین مورد توجه قرار بگیرد‌.

۴-به جهت اهمیت بالای پیوست رسانه‌ای این مراسم خواهشمند است با اطلاع رسانی به موقع امکان اقدام مناسب و همچنین استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای پوشش برنامه‌ها را ایجاد کنید.

کد خبر 1163528

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha