نگرانی در اقلام اساسی مورد تقاضای مردم استان سمنان در ماه مبارک رمضان وجود ندارد

هاشمی گفت: هیچ‌گونه مشکل و کمبودی در بحث کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم در استان نداریم و اقلام اساسی مورد نیاز، تامین و توزیع شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، سید «محمد رضا هاشمی» در جلسه ستاد تنظیم بازار و نظارت بر فرآیند عرضه مایحتاج عمومی و کالاهای اساسی استان سمنان با اشاره به بازار ماه رمضان، گفت: هیچ مشکل و کمبودی در بحث کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز مردم در استان نداریم.

 

استاندار سمنان با بیان اینکه نظارت بهتر و بیشتر در حوزه بازار برای مدیریت امور در ماه مبارک رمضان به منظور تأمین اقلام مورد نیاز مردم استان در دستور کار قرار داشته باشد، افزود: هیچ‌گونه نگرانی در حوزه نیازهای ضروری و اقلام اساسی مورد تقاضای مردم در استان در ماه مبارک رمضان نباید وجود داشته باشد.

 

وی تصریح کرد: با اقدامات مطلوب صورت گرفته در ایام پایانی سال و تعطیلات نوروز ۱۴۰۱، هیچ‌گونه کمبودی در بحث تأمین میوه شب عید وجود نداشت و میوه به وفور موجود بود که امری قابل تقدیر است.

 

هاشمی با بیان اینکه از ظرفیت بسیج برای تقویت نظارت‌ها در بازار و تسهیل در دسترسی مردم به کالاها به بهترین شکل ممکن همچون گذشته استفاده شود، بیان کرد: نظارت در توزیع نهاده‌های دامی در استان تشدید و راستی آزمایی در دستورکار قرار گیرد تا نگرانی‌های موجود برطرف شود.

کد خبر 1163534

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha