مصرف ۴۲۷ میلیون متر مکعب گاز در میاندوآب طی سال ۱۴۰۰

کاظمی گفت: طی سال ۱۴۰۰ در بخش خانگی، تجاری و صنعتی میاندوآب ۴۲۷ میلیون متر مکعب گاز مصرف شد که این میزان حدود ۱۰ درصد نسبت به سال ۹۹ افزایش داشته است.

«بهرام کاظمی»، در گفت‌وگو با خبرنگار  خبرگزاری شبستان در ارومیه، اظهار کرد: طی سال ۱۴۰۰ در بخش خانگی، تجاری و صنعتی میاندوآب ۴۲۷ میلیون متر مکعب گاز مصرف شد که این میزان حدود ۱۰ درصد نسبت به سال ۹۹ افزایش داشته است.

رئیس اداره گاز میاندوآب با اشاره به اینکه سال ۱۴۰۰ مجموع انشعابات واگذار شده گاز در میاندوآب، چهاربرج و باروق به ۵۰ هزار علمک رسید، خاطرنشان کرد: برای بهره مندی متقاضیان از گاز طبیعی، سال گذشته در شهرستان‌های میاندوآب، چهاربرج و باروق تعداد ۱۲۰۰ مورد انشعاب گاز نصب شد که از این تعداد ۹۳۰ فقره در بخش روستایی و مابقی در بخش شهری بود.

وی همچنین به پذیرش ۳۹۲۴ مشترک جدید در این شهرستان طی سال گذشته اشاره کرد و گفت: از این تعداد ۲۰۵۱ مشترک شهری و ۱۸۷۳ مشترک نیز روستایی بودند.

کاظمی درباره‌ی بهره‌مندی خانوارهای شهری و روستایی سه شهرستان میاندوآب، چهاربرج و باروق، اعلام کرد: سال ۱۴۰۰ شاهد سبز شدن شهرستان‌های میاندوآب و چهاربرج بودیم و ضریب نفوذ گاز در شهرستان باروق نیز به میانگین ۷۴ درصد رسید.

وی ادامه داد: از ۳۰ روستای فاقد گاز باروق، ۲۴ روستا قابلیت گازرسانی دارند که امسال گازرسانی به آنها آغاز می‌شود.

رئیس اداره گاز میاندوآب همچنین گازرسانی به پنج مورد از صنایع و ارائه خدمات امدادی به ۳۰۰۰ مشترک گاز در یک سال گذشته را از دیگر اقدامات شاخص اداره گاز شهرستان طی سال گذشته اعلام کرد.

 

کد خبر 1163538

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha