افزایش ۷۰۰ درصدی کشفیات قاچاق سوخت در خراسان جنوبی

سردار فرشید گفت: بیش از ۲۰۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده که به صورت مقایسه ای در مدت مشابه سال گذشته؛ بیش از ۷۰۰ درصد افزایش کشفیات در سطح استان داریم که یکی از شهرستان های موفق، خوسف بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» امروز (۱۷ فروردین) در مراسم رونمایی از کشفیات مواد مخدر شهرستان خوسف ضمن تبریک ماه مبارک رمضان اظهار کرد: نیروی انتظامی در سال گذشته در سطح خراسان جنوبی بیش از 78 تن انواع مواد مخدر کشف و ضبط کرده است.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی با بیان اینکه  94 درصد مواد مخدر استان توسط فرماندهی نیروی انتظامی انجام شده است، گفت: در شهرستان خوسف در سال گذشته در طول سال با توجه به ماموریت ها، بیش از پنج تن و 400 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شده است و در سال جاری هم که چند روزی از آن نمی گذرد پلیس و سایر دستگاه ها درگیر خدمات سفر بوده اند، فرماندهی انتظامی استان موفق شد بیش از 2 تن مواد مخدر کشف کند که بیش از 16 درصد کشفیات مواد مخدر توسط فرماندهی انتظامی خوسف کشف و ضبط شده است.

 

فرشید از کشف محموله 268 کیلوگرمی تریاک در یک خودرو در شهرستان خوسف خبر داد و افزود: این خودرو به تجهیزاتی مجهز بوده تا بتواند از دست پلیس فرار کند اما با توجه به تجربه نیروی انتظامی خودرو توقیف و مواد کشف و متهم دستگیر و تحویل مراجع قضایی خواهد شد.

 

وی در ادامه از پیگیری و شناسایی سایر عوامل مرتبط با محموله کشف شده در خوسف خبر داد.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی تصریح کرد: خوشبختانه اقدام دیگری که امسال توسط فرماندهی انتظامی شهرستان انجام شده است کشف 61 هزار لیتر سوخت قاچاق است که نسبت به سال گذشته افزایش بسیار چشمگیری داشته است.

 

فرشید ادامه داد: دو دستگاه خودرو سنگین هم توقیف و راننده ها دستگیر و در حال طی کردن فرآیند قانونی هستند.

 

وی در ادامه در بحث برخورد با قاچاقچیان سوخت در استان خراسان جنوبی، عنوان کرد: بیش از 208 هزار لیتر سوخت قاچاق در استان کشف شده که به صورت مقایسه ای با سال گذشته در این مدت مشابه، بیش از 700 درصد افزایش کشفیات در سطح استان داریم که یکی از شهرستان های موفق، شهرستان خوسف بوده است.

 

 

کد خبر 1163545

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha