مشکلات محلات حاشیه نشین شهر خرم آباد احصاء شده است

سرهنگ جهانبخش گفت: مشکلات مناطق حاشیه نشین از نظر بافت، تملک و مشکلات مبلمان شهری احصاء شده است.

سرهنگ « احسان جهانبخش» در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در خرم آباد، اظهار داشت: تلاش برای رفع دغدغه های مردم در مناطق حاشیه نشین از برنامه های بسیج سازندگی است که با مشارکت گروه های جهادی دنبال می شود.

 

وی با افزود: بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) خرم آباد، حدود 10 سال است که  مشکلات مناطق حاشیه نشین را احصاء کرده است.

 

فرمانده بسیج سازندگی استان لرستان بیان کرد: با مشارکت گروه های جهادی در این محلات برای رفع مشکلات مردم ساکن در مناطق حاشیه نشین اقدام شده است.

 

وی افزود: بسیج سازندگی با توجه به کارگروه تخصصی  که دارد و اطلاعاتی که از این محلات جمع گرده است، برای همکاری جهت رفع مشکلات آمادگی دارد.

 

سرهنگ جهانبخش تصریح کرد: خیلی از مشکلات مناطق حاشیه نشین قابل حل است، انشاء الله بتوانیم در محلات دیگر اقداماتی به صورت میدانی برای رفع مشکلات انجام شود.

 

وی با اشاره به بازدید دکتر خدابخشی ریاست کمیته فرهنگی شورای عالی امنیت ملی کشور از  برنامه های بسیج سازندگی سپاه حضرت ابوالفضل(ع) در مناطق حاشیه ای شهرستان خرم آباد،  افزود: در این بازدید با هماهنگی های به عمل آمده با ریاست ستاد باز آفرینی کشور، قول مساعدی برای بررسی  مشکلات بافت های فرسوده سطح استان گرفته شده است.

 

فرمانده بسیج سازندگی استان لرستان  افزود: همچینن معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان هم برای بررسی و رفع مشکلات مناطق حاشیه نشین استان هم قول مساعد داده اند.

 

سرهنگ جهانبخش با تاکید بر ضرورت همراهی و مشارکت مسئولان جهت رفع مشکلات و دغدغه های مردم در مناطق حاشیه نشین، اظهار کرد:تلاش می شود با همراهی مسئولان و برنامه ریزی  درسه فاز کوتاه مدت، میان مدت و بلند مدت مشکلات این مناطق در استان مرتفع شود.

کد خبر 1163546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha