برنامه های نوزدهمین سفر ریاست جمهوری به البرز تشریح شد

استاندار البرز در تشریح برنامه های نوزدهمین سفر ریاست جمهوری به البرز گفت: دیدار با اقشار ، نشست شورای اداری استان و هم اندیشی در خصوص مطالبات مردم البرز از جمله مهمترین مسائل قابل طرح با آیت الله ریسی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « مجتبی عبداللهی» با اظهار امیدواری از مصوبات موثر برای مردم در جریان نوزدهمین سفر ریاست جمهوری به البرز که پنجشنبه ۱۸ فروردین انجام می شود گفت: مطالبات و طرح نیازهای استان البرز از جمله مطالب مهم و شاخصی است که در حضور ریاست جمهوری مطرح می شود.

 

استاندار البرز افزود: نشست با اقشار مختلف استان و در ادامه برپایی نشست شورای اداری استان و هم اندیشی و هم افزایی در خصوص مشکلات و دغدغه های مردم از جمله مهمترین برنامه های نوزدهمین سفر ریاست جمهوری به البرز است.

 

عبداللهی عنوان کرد: از جمله مسائل و دغدغه های مهم مردم البرز کمبود سرانه آموزشی، بهداشتی و زیرساخت های عمرانی همچنین در خصوص بحث جاده ها است. 

 

استاندار البرز خاطرنشان کرد: استقرار زندان های مهم کشور در البرز و مشکلات آن برای مردم، نیازهای شهرک های صنعتی که احصاء شده است طی این سفر مورد توجه قرار می گیرد. 

 

 

کد خبر 1163601

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha