توزیع گوشت مرغ میان خانواده های نیازمند به همت کانون «امام رضا (ع)» گراش

مقتدری گفت: تعداد ۱۰ بسته گوشت مرغ گرم به منظور کمک به خانواده های کم بضاعت توسط کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» گراش میان نیازمندان توزیع شد.

«علی اکبر مقتدری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در جهرم، با اشاره به برنامه های خیرخواهانه کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» در راستای کمک و دستگیری از نیازمندان، گفت: فوق برنامه های خیرخواهانه این کانون که سال گذشته انجام شده امسال نیز ادامه پیدا کرده است.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش افزود: به همت بچه های مسجد در این کانون فرهنگی و هنری توزیع بسته های گوشت مرغ میان خانواده های کم بضاعت انجام شد.

 

وی ادامه داد: در راستای اجرای این طرح تعداد 10 بسته مرغ گرم به ارزش 500 هزار تومان تهیه و میان نیازمندان و خانواده های کم بضاعت توزیع شد.

 

مقتدری به دیگر طرح خیرخواهانه این کانون اشاره کرد و اظهار داشت: در طرح دیگری که به همت بچه های مسجد انجام شد، مبلغ 200 هزار تومان به منظور حمایت از یک سرپرست خانوار آبرومند واریز شد.

 

مدیر کانون فرهنگی و هنری «امام رضا (ع)» شهرستان گراش در پایان از تلاش بچه های مسجد و همت خیران در راه کمک به افراد کم بضاعت قدردانی کرد و خواستار تداوم این همکاری ها در راستای حمایت از نیازمندان شد.

کد خبر 1163602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha