تضمین امنیت شغلی کارگران فارس با حمایت از صنایع بومی

سردار بوعلی گفت: حمایت از تولید ملی و صنایع بومی و خرید کالای ایرانی موجب اشتغالزایی برای جوانان و تضمین امنیت شغلی برای کارگران خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «یدالله بوعلی»، امروز (پنج شنبه 18 فروردین) در آئین تکریم و معارفه مسئولان سابق و جدید سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس گفت: سپاه فجر فارس از شرکت های دانش بنیان استان حمایت همه جانبه می کند و رسالت بسیج کارگران و کارخانجات، پیگیری و حل مشکلات جامعه کارگری است.

فرمانده سپاه فجر فارس ادامه داد: حمایت از تولید ملی و صنایع بومی و خرید کالای ایرانی موجب اشتغالزایی برای جوانان و تضمین امنیت شغلی برای کارگران خواهد شد.

وی اضافه کرد: کارگران از ارکان اصلی اقتصاد و تولید در کشور هستند و جامعه کارگری در دفاع از انقلاب اسلامی همواره پیشقدم بوده و باید مورد حمایت قرار بگیرند.

سردار بوعلی تاکید کرد: ترویج فرهنگ استفاده از کالای ایرانی از اقدامات ویژه بسیج کارگران و کارخانجات فارس است و سازمان بسیج کارگران و کارخانجات فارس با همکاری سایر نهادها و سازمان ها در حل مشکلات صنایع بومی عملکرد خوبی دارد.

وی با ابراز رضایت از اقدامات مدیران صنایع و کارخانجات و کار فرمایان استان فارس در کمک های مومنانه بیان کرد: شرکت های دانش بنیان و جوانان نخبه، منشا رونق تولید، خودکفایی ملی، جذب نخبگان و اشتغال آفرین هستند و حمایت از آنها موجب تحقق مطلوب شعار امسال خواهد شد.

«محمدجواد مختاری»، مسئول سابق سازمان بسیج کارگران و کارخانجات استان فارس نیز در این مراسم گفت: تعامل صمیمانه بسیج کارگران و کارخانجات فارس با جامعه کارگری و کارفرمایان از عوامل موفقیت این سازمان است و موجب رصد مشکلات کارگران و کارخانجات و پیگیری برای رفع آنها می شود.

کد خبر 1163603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha