فراهم شدن شرایط آزادی ۱۵۰ زندانی در شیراز

بحرینی گفت: کاهش جمعیت کیفری زندان ها و اشتغال زندانیان سیاست های قوه قضائیه است و در حال حاضر شرایط آزادی ۱۵۰ زندانی در شیراز با استفاده از تسهیلات قضایی و مرخصی و اشتغال ۳۰۰ زندانی در پی بازدید از زندان ها فراهم شده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید مصطفی بحرینی»، امروز (پنج شنبه 18 فروردین) در مراسم صدور مجوز اشتغال 300 مددجو و آزادی 150 زندانی گفت: بازدید هدفمند از زندان ها با توجه به ضرورت پایش پرونده زندانیان موجب بررسی مشکلات زندانیان توسط قضات دادسرای شیراز به صورت چهره به چهره شده است.

دادستان عمومی و انقلاب شیراز افزود: کاهش جمعیت کیفری زندان ها و اشتغال زندانیان سیاست های قوه قضائیه است و در حال حاضر شرایط آزادی 150 زندانی در شیراز با استفاده از تسهیلات قضایی و مرخصی و اشتغال 300 زندانی در پی بازدید از زندان ها فراهم شده است.

وی اضافه کرد: پرونده برخی مددجویان برای ادامه مجازات حبس و بهره مندی از آزادی مشروط  از طریق سیستم مراقبت الکترونیک به شورای طبقه بندی زندان معرفی شده است.

بحرینی تاکید کرد: هماهنگی حضور قضات دادسرا، بررسی آخرین وضعیت قضایی و لزوم دسترسی متهمین و محکومین به قضات دادسرا در جریان تحقیقات پرونده و اجرای احکام و بررسی نتیجه ملاقات زندانیان با قضات توسط معاون دادستان در امور نظارت بر زندان ها زمینه افزایش کیفیت حضور قضات در زندان ها را فراهم کرده است.

کد خبر 1163631

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha