۱۲ طرح هادی روستایی در کردستان افتتاح می‌شود

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان گفت: ۱۲ طرح هادی روستایی به مناسبت سالروز تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در استان افتتاح می‌شود.

رضا قادری مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان کردستان در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در کردستان با گرامیداشت سالروز تاسیس این بنیاد و دهه حساب 100حضرت امام راحل اظهار کرد: امسال 12 طرح هادی روستایی با اعتبار 180 میلیارد ریال در استان افتتاح می‌شود.
 

 

وی افزود: همچنین 48 هزار و ششصد و نود و پنجمین واحد مقاوم‌سازی شده مسکن روستایی در استان افتتاح می‌شود.

 

 

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان همچنین از واگذاری 88 هزار و 414 جلد سند مالکیت روستایی و شهری استان خبر داد و گفت: این اقدام نیز در دهه حساب 100 امام که از 21 فروردین آغاز و تا 31 این ماه ادامه دارد، انجام می‌شود.

 

 

قادری به خدمات 43 ساله بنیاد مسکن در استان پرداخت و بیان کرد: تهیه طرح هادی روستایی برای یک‌هزار و 348 روستای استان، بازنگری 177 طرح هادی روستایی و اجرای طرح هادی در 551 روستا از اقدامات انجام شده در استان است.

 

 

وی بازسازی 24 هزار و600 واحد مسکونی در مناطق جنگ زده شهری و روستایی استان و بازسازی 17 هزار و 320 واحد در مناطق حادثه دیده را از دیگر اقدامات این بنیاد در استان طی 43 سال اخیر خواند.

 

 

مدیرکل بنیاد مسکن کردستان اضافه کرد: همچنین پنج هزار و 270 واحد مسکن برای محرومین و اقشار کم درآمد در استان احداث شده است.

 

 

قادری تصریح کرد: احداث مسکن مهر در شهرهای زیر 25 هزار نفر و آغاز مسکن ملی نیز از اقدامات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در کردستان به شمار می‌رود.

کد خبر 1163664

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha