کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت به زودی در صحن علنی مجلس بررسی می شود

بهروزی‌فر با بیان اینکه ۱۸۰ نماینده مجلس دوفوریت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت را خواستار شدند گفت: کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت به زودی در صحن علنی مجلس بررسی می‌شود و قطعا با رای قاطع نمایندگان تصویب خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، «خلیل بهروزی‌فر» شامگاه پنج شنبه ( 18 فروردین) در گفت‌وگوی خبری تازه ترین تصمیمات مجلس در مورد روند بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت را تشریح کرد و اظهار داشت: این طرح در کمیسیون اجتماعی تصویب و به معاونت حقوقی مجلس ارجاع شد.

 

نماینده مردم شهرستان‌های شفت و فومن در مجلس عنوان کرد: مصوبه کمیسیون اجتماعی زمانی به هیئت رئیسه مجلس رسید که نمایندگان درگیر بررسی لایحه بودجه 1401 بودند به همین علت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت به تعویق افتاد.

 

بهروزی‌فر با بیان اینکه 180 نماینده مجلس دوفوریت بررسی طرح ساماندهی کارکنان دولت را خواستار شدند افزود: کلیات این طرح وقتی در دستور کار مجلس قرار گرفت قطعا با رای قاطع تصویب می‌شود و به نظر می‌رسد در دو سه هفته آینده در دستور کار مجلس قرار می‌گیرد.

 

وی به حضور دو روز قبل وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در کمیسیون اجتماعی مجلس اشاره کرد و گفت: نحوه تغییر و تحول این وزارتخانه در حوزه انتصابات و بکارگیری مدیران ضعیف و ناکارآمد عمده ترین محورهای سؤالات نمایندگان از وزیر تعاون بود.

 

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس در ادامه نحوه برنامه‌ریزی ها برای مدیریت آب زراعی در دو شهرستان فومن و شفت را برشمرد و اضافه کرد: مدیریت منابع آبی در گیلان ضعیف و برعکس است زیرا برنامه‌ریزی های این حوزه باید قبل از فرارسیدن کشت و کار انجام گیرد

.

نماینده مردم شهرستان‌های شفت و فومن در مجلس اظهار داشت: کشاورزان شالیکار امروز دغدغه بسیار زیادی در حوزه تامین آب زراعی دارند و رفتار و عملکرد مدیران در حوزه تامین نهاده‌ها، آماده‌سازی انهار و آب بندان‌ها، زهکش‌ها، استخرها و ایستگاه‌های پمپاژ به هیچ عنوان قابل قبول نیست.

 

بهروزی‌فر روند اجرای پروژه راهسازی ملاسرا - شفت - زنجان را هم مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: 11 کیلومتر از پروژه راه ملاسرا به شفت حدودا 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و با بازدید اخیر استاندار گیلان امیدواریم در سال 1401 این محور به طور کامل تکمیل شود.

 

وی با تاکید بر اینکه شفت جزو 31 شهرستان محروم کشور است خاطرنشان کرد: با پیگیری‌هایی که انجام دادیم از تبصره 14 قانون بودجه 1401 معادل 100 میلیارد تومان بابت محرومیت زدایی مازاد سقف بودجه سالانه برای این شهرستان تخصیص داده شد.

کد خبر 1163693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha