شهید اصلانی در راه انجام وظیفه از جان خود گذشت

آیت الله مروارید گفت: هرجا احساس کردیم وظیفه داریم باید عمل کنیم و این درسی است که در زندگی شهید اصلانی بزرگوار مشهود بوده زیرا که وی در حاشیه شهر و عرصه‌های مختلفی در تلاش بوده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از مشهد، آیت‌الله «مهدی مروارید» امروز جمعه (۱۹ فروردین) در حاشیه مراسم تشییع شهید حجت‌الاسلام والمسلمین اصلانی به خبرنگار خبرگزاری این حوزه گفت: طلبه جهادی یعنی طلبه‌ای که وقتی احساس کند مردم و فقرا و جامعه به وجود او نیاز دارد به پا خیزد و در ضمن اینکه مشغول تحصیل است ولی از وظایف اجتماعی خود غفلت نکند.

 

استاد درس خارج حوزه علمیه خراسان با اشاره به لزوم شرکت در تشییع جنازه با دهان روزه، گفت: شرکت در این تشییع جنازه وظیفه ما است چراکه برای ترویج راه شهیدان انجام می‌شود و اینکه از این شهید درس بگیریم که عمل به وظیفه کرد و در راه عمل به وظیفه از جان خود گذشت و جانش را فدا کرد.

 

این استاد سطح عالی حوزه علمیه خراسان تأکید کرد: هرجا احساس کردیم وظیفه داریم باید عمل کنیم و این درسی است که در زندگی این شهید بزرگوار مشهود بوده چراکه وی در حاشیه شهر و عرصه‌های مختلفی در تلاش بوده است؛ انسان به حال این افراد غبطه می‌خورد و امیدواریم در تشییع این شهید به ما هم سهمی داده شود. 

کد خبر 1163717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha