حادثه شهادت دو طلبه در مشهد نتیجه تعلیمات وهابیت است

آیت الله فلاحتی در خطبه های نماز جمعه رشت با اشاره به حادثه شهادت دو طلبه در مشهد گفت: این وقایع نتیجه تعلیمات وهابیت است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت، آیت الله « رسول فلاحتی » در خطبه های نماز جمعه امروز(جمعه، 19 فروردین) در مصلی امام خمینی(رحمه الله) رشت با اشاره به حادثه شهادت دو طلبه در مشهد گفت: این وقایع نتیجه تعلیمات وهابیت است.

 


نماینده ولی فقیه در گیلان اظهار داشت: در عربستان پنج هزار مدرسه وجود دارد که در آن تعلیم شیعه کشی و آدم کشی می دهند.

 


امام جمعه رشت با بیان اینکه دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی کشور باید قوی تر و به روز تر شوند، تاکید کرد: البته تاکنون قوی و به روز بوده اند و این امنیت کنونی حاصل تلاش دستگاه های امنیتی است.

 

 


وی خاطرنشان کرد: تشییع باشکوه پیکر آیت الله علوی کرگانی، آیت الله صافی گلپایگانی، حجت الاسلام ری شهری و آیت الله رودباری دشمنان اسلام و شیعه را عصبانی کرده است.

 


فلاحتی گفت: دشمنان از دست ملت ایران دارند دق می کنند و با وجود دروغ و شایعات بسیار، مردم از روحانیت و دلسوز و دلسوخته دست برنمی دارند.

 

وی در ادامه با اشاره به 20 فروردین، سالروز قطع رابطه با آمریکا، اعلام کرد: هر پیشرفتی داشتیم نتیجه استقلال و از همین قطع رابطه بوده است.


 نماینده ولی فقیه در گیلان در خصوص روز فناوری و انرژی هسته ای، اذعان داشت: در انرژی هسته ای از قطب های جهانی هستیم.

 


وی یادآور شد: انرژی هسته ای را برای رشد ملت می خواهیم و تاکنون استفاده مخاطره آمیز از انرژی هسته ای نداشتیم.

 

فلاحتی همچنین با گرامیداشت سالروز وفات حضرت خدیجه(سلام الله)، گفت: اسلام به زنان جایگاه و ارزش بخشید در حالیکه زن در دنیای کنونی و جامعه غرب کالاست.

 


وی خاطرنشان ساخت: زنی که در جامعه غربی است زنی نیست که آموزه های اسلام می پسندد.

 


 امام جمعه رشت به ارتقای جایگاه زنان در ایران پس از پیروزی انقلاب گفت: 60 درصد وروری دانشگاه را زنان و دختران تشکیل داده و 90 درصد زنان جامعه ما تحصیلکرده و باسواد هستند.

 

وی در بخش دیگری از سخنان خود خواستار توجه جدی مسئولان آب روستایی به کشاورزی گیلان با توجه به کاهش نزولات آسمانی شد و گفت: آب را بهینه به کشاورزان برسانند تا به مشکل دچار نشوند.

 


فلاحتی افزود: مسئولان از اکنون جهادی در میدان باشند.

 


وی گفت: متولیان راه روستایی آسفالت روستاها را به صورت جدی دنبال کنند تا وضعیت زندگی و رفاه آنان را ارتقا بدهند.

 


نماینده ولی فقیه در گیلان خاطرنشان کرد: فرمانداران و مسئولان به مردم و روستاییان سر بزنند و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شوند.

کد خبر 1163745

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha