عدم رعایت حق تقدم رانندگان عامل بیشترین تصادفات منجر به خسارت جانی

سردار فرشید از کاهش تصادفات منجر به فوت در نوروز امسال خبر داد و گفت: بیشترین علت تصادفات که منجر به خسارت جانی شده است عدم رعایت حق تقدم رانندگان است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سردار «ناصر فرشید» ظهر امروز (۱۹ فروردین) در مصلي شهرستان بيرجند در سخنانی پيش از خطبه هاي نماز سياسي عبادي جمعه در جمع نمازگزاران از همکاری مردم که نقش مهمی در تولید امنیت و همچنین افزایش احساس امنیت را دارند قدردانی کرد.

 

وی با اشاره به این که در تعطیلات نوروز 1401 با افزایش تردد در محورهای مواصلاتی استان رو برو بودیم که خوشبختانه با دعای خیر مردم و با تلاش شبانه روزی کارکنان پلیس توانستیم کمترین حادثه و فوتی های تصادفات را پشت سر بگذاریم؛ بیان داشت: بیشترین علت تصادفات که منجر به خسارت جانی شده است عدم رعایت حق تقدم رانندگان است.

 

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی ضمن اشاره به خدمت شبانه روزی کارکنان پلیس تصریح کرد: شهروندان با تماس هایی که با سامانه 197 داشتند از زحمات مأموران در زمینه امدادرسانی و خدمات رسانی مطلوب به آن ها، تقدیر و تشکر کردند.

 

وی اضافه کرد: امیدوارم همه دست در دست هم دهیم که در بحث حفظ  آرامش جامعه در زمینه های مختلف قدم برداریم و اجازه ندهیم معاندین و مخالفان به خواسته های خودشان برسند.

 

سردار فرشید به شهروندان توصیه کرد: در بحث سرقت هایی که در سطح استان اتفاق می افتند تلاش خود مردم در جهت حفظ مال خود بسیار ارزشمند است و همچنین جرائمی که در فضای مجازی و سایبری اتفاق می افتد از شهروندان خواست هشدار های پلیس را جدی بگیرند و مراقب باشند که گرفتار کلاهبرداری ها و هتک حیثیت در فضای مجازی نشوند.

 

وی خاطرنشان کرد: فرمانده معظم کل قوا فرمودند تنها سازمانی که بیشترین ارتباط با مردم را دارد نیروی انتظامی است و ما خوشحالیم که توانستیم با خدمت کردن به شهروندان اعتماد مقام معظم رهبری را به دست بیاوریم که ایشان در فرازی از فرمایشات خود مدال با افتخار مجاهدان فی سبیل الله را به کارکنان نیروی انتظامی عنایت کردند.

 

 

 

کد خبر 1163759

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha