۲۴۸ پروژه محرومیت زدایی در حال اجرا است/ رزمایش مومنانه در ماه رمضان

حاجی رحیمیان با اشاره به فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام گفت: ۲۴۸ پروژه محرومیت زدایی در استان اصفهان توسط این ستاد در حال اجرا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اصفهان، تورج حاجی رحیمیان در سخنرانی پیش از خطبه های نماز جمعه اصفهان به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اشاره کرد و اظهار داشت: محرومیت زدایی بر اساس قوانین باید در کشور انجام شود که ستاد اجرایی 248 پروژه را آغاز و در حال اجرا دارد.

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اصفهان افزود: اعتبار این طرح ها 551 میلیارد ریال است که در حوزه های مدرسه سازی، بهداشت و درمان و محرومیت زدایی هزینه می شود.

 

وی ادامه داد: این طرح ها در نقاط محروم و کمتر توسعه یافته استان اصفهان اجرا شده تا با چنین اقداماتی گره ای از مشکلات مردم رفع و عدالت در توزیع منابع رقم بخورد.

 

حاجی رحیمیان با اشاره به رویکرد انقلاب اسلامی در محرومیت زدایی و حمایت از مستضعفان خاطرنشان کرد: در برخی از مواقع تاریخ نظام از این اهداف و رویکردها دور شده ایم که نتوانسته نیازها را تامین و رفع کند.

 

وی اضافه کرد: بنیاد مستضعفان و ستاد اجرایی امام و مراکز تحت نظر آن مثل بنیاد برکت و بنیاد احسان و 15 خرداد همه در راستای محرومیت زدایی فعالیت می کنند که اقدامات دانش بنیان آنان تاثیر گذار است.

 

 

رزمایش مومنانه در ماه رمضان

 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) اصفهان با اشاره به حمایت های معیشتی این مرکز گفت: توزیع بسته های معیشتی و اجرای رزمایش مومنانه در سراسر استان با ظرفیت توزیع بیش از 35 هزار بسته معیشتی انجام شده است.

 

وی ادامه داد: در این طرح و رزمایش سازمان های مردم نهاد و گروه های جهادی همکاری داشته اند و در ماه مبارک رمضان نیز اجرا می شود.

کد خبر 1163804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha