مجموعه های ورزشی به بهترین شکل ممکن بازسازی و در اختیار مردم ورزش دوست قرار بگیرند

مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان گفت: مجموعه های ورزشی با قدمت بالا، اصالت و هویت ورزش هر استان محسوب میشود و باید به بهترین شکل ممکن بازسازی و در اختیار مردم ورزش دوست قرار بگیرند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زاهدان، مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان و هیات همراه با حضور در مجموعه ورزشی 17 شهریور شهرستان زاهدان، از روند ساخت و ساز و بازسازی پروژه‌های ورزشی این مجموعه بازدید بعمل آورد و برخی مشکلات پیش روی این پروژه‌ها از قبیل تخصیص اعتبارات لازم را بررسی و برای رفع آنها تاکید کرد.

 

 همچنین در این بازدید ادهم کرد مدیرکل ورزش و جوانان استان سیستان و بلوچستان، مهندس بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری، دکتر عرب رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان، ابوذر مهدی نخعی فرماندار شهرستان زاهدان، براهویی شهردار، نارویی رئیس اداره ورزش و جوانان و جمعی از مدیران دستگاه های اجرایی استان نیز حضور داشتند.

 

 استاندار سیستان و بلوچستان در بازدید با اشاره به اینکه مجموعه ورزشی 17 شهریور شهرستان زاهدان در مرکز شهر واقع شده، بیان داشت: بازسازی و تکمیل پروژه های این مجموعه ورزشی باید در اولویت قرار گیرد، زیرا سهولت دسترسی برای ورزشکاران و جوانان ورزش دوست مهیا خواهد شد.

 

 همچنین مدرس خیابانی، خاطر نشان کرد: اماکن ورزشی قدیمی، اصالت و هویت ورزشی هر استان محسوب میشوند، لذا باید مجموعه ورزشی 17 شهریور شهرستان زاهدان به بهترین شکل ممکن تکمیل و در اختیار مردم شریف و ورزش دوست زاهدانی قرار گیرد.

 

 وی در خصوص اختصاص اعتبارات ویژه جهت تسریع در تکمیل پروژه های این مجموعه ورزشی علاوه بر مساعدت دستورات لازم را صادر و خواستار پیگیری ویژه از سوی فرمانداری و اداره کل ورزش و جوانان استان شد.

 

 مدیرکل ورزش و جوانان استان در حاشیه این بازدید به خبرنگار صدا و سیمای استان، اظهار داشت؛ بازسازی و تکمیل پروژه های مجموعه ورزشی 17 شهریور زاهدان، بدلیل عدم تخصیص اعتبار لازم به کندی پیش رفته که امروز نیز مدرس خیابانی استاندار سیستان و بلوچستان نیز در جریان روند ساخت آن قرار گرفت.

 

 همچنین ادهم کرد، خاطر نشان کرد: این مجموعه ورزشی تا کنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که با تاکیدات استاندار سیستان و بلوچستان، امیدواریم در جلسه برنامه ریزی شهرستان، بودجه مورد نیاز به این مجموعه اختصاص یابد.

 

وی در پایان اضافه کرد: اگر اعتبارات لازم بموقع تخصیص یابد، کمتر از یکسال مجموعه ورزشی 17 شهریور شهرستان زاهدان مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت. چنانچه با تزریق قطره چکانی بودجه، روبرو باشیم، یقینا برای تکمیل این مجموعه زمان بیشتری صرف خواهد شد.

 

کد خبر 1163848

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha