صد جایزه یک میلیون تومانی در انتظار برگزیدگان جشنواره قرآنی صد

غلامرضا احمدی از اهدا صد جایزه یک میلیون تومانی به صد نفر از برگزیدگان جشنواره قرآنی صد ویژه برنامه در آستان جانان رادیو قرآن خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهرستان های استان تهران خبرگزاری شبستان، جشنواره قرآنی صد كه با تلاش شبكه رادیویی قرآن و باهدف عمومیت بخشیدن به طرح ساده خوانی قرآن كریم از فرخنده میلاد با سعادت حضرت علی (ع) آغاز به كار کرده است؛ در ایام ماه مبارک رمضان نیز در بخشی از برنامه بر آستان جانان که ویژه برنامه افطار رادیو قرآن است، همه روزه حوالی ساعت ۱۶ به روی آنتن می رود.

این برنامه دربخش بزرگسالان با اجرای  استاد غلامرضا احمدی و دکتر سید مرتضی جوادی و كارشناسی استاد بهروز یاری گل با بخش های مختلفِ ارزیابی آثار ارسالی توسط كارشناس برنامه، گزارش میدانی و گفت و گو با مخاطبان، اساتید و قاریان قرآن و با شخصیت های سیاسی، اجتماعی و فرهنگی و همچنین حضور چهره های شناخته شده هنری، فرهنگی و ورزشی دربرنامه ها در خدمت مخاطبان می باشد.

جشنواره صد همه روزه میزبان مخاطبان تلفنی از سرتاسر میهن اسلامی و مخاطبان حاضر در میدان آیینی امام حسین (ع) است.

 

در بخشی از برنامه استاد احمدی مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن، دبیر جشنواره صد و کارشناس مجری برنامه از اهداء صد جایزه یک میلیون تومانی به برگزیدگان جشنواره قرآنی صد به قید قرعه در پایان ماه مبارک رمضان خبر داد.

 

استاد بهروز یاریگل نیز باردیگر بر انس با قرآن کریم در تمام لحظات زندگی خبر داد.

 

همچنین یونس شاهمرادی قاری ممتاز و برتر کشور مهمان بخشی از این برنامه بود که ضمن بیان بیوگرافی قرآنی خود، به تلاوت آیاتی از سوره مبارکه تحریم پرداخت. پخش بخش رمضانیه با محوریت مرور خاطرات رمضانی مخاطبان از دیگر بخش های جشنواره صد بود.

 

علاقه مندان بدون محدودیت سنی و تفكیك جنسیتی، می توانند؛ باخواندن آیاتی از كلام الله مجید در مدت زمان ۱۰۰ ثانیه در این جشنواره کنند.

 

از شركت كنندگان دعوت می شود؛ جهت نام نویسی، اطلاع از جزئیات و ارسال آثارخود به سایت رادیو قرآن به آدرس www.radioquran.ir  مراجعه كرده و در بخش جشنواره۱۰۰ پس از تكمیل اطلاعات شخصی نام،نام خانوادگی،سن،محل سكونت…، فایل صوتی خود رابارگزاری و یا فایل صوتی تلاوت خود را در اپلیكیشن واتساپ به شماره۰۹۱۰۸۹۹۴۱۰۰ارسال کنند.

 

همچنین علاقه‌مندان جهت شركت در این پویش می‌توانند با تلفن گویای شبكه به شماره۰۲۱۲۷۸۶۰۱۰۰تماس حاصل نمایند.

 

اختتامیه این جشنواره نیز پایان ماه مبارك رمضان سال۱۴۰۱می باشد.

 

مخاطبان در سرتاسر دنیا می توانند از طریق وبسایت www.radioquran.ir از پخش زنده شبكه استفاده و درجریان آخرین خبرهای رادیو قرآن قرار بگیرند و دیدگاه و نظرات خود را از طریق سامانه پیامكی و تلفن گویای شبكه با رادیو قرآن در میان بگذارند و از طریق موج اف.ام ردیف۱۰۰مگاهرتز شنونده رادیو قرآن باشند.

کد خبر 1163862

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha