طرح « نان مهربانی» در استان زنجان اجرایی می شود

به گفته صالحی در راستای بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان طرح «نان مهربانی» با استفاده از مشارکت خیران زنجانی در ماه مبارک رمضان در سطح استان زنجان اجرایی می شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیر کل کمیته امداد استان زنجان با تبریک ماه مبارک رمضان در جمع خبرنگاران، گفت: به‌ منظور بهره‌گیری از ظرفیت‌های مردمی در حوزه خدمت‌رسانی به مددجویان تحت حمایت و سایر نیازمندان طرح « نان مهربانی» با مشارکت خیران زنجانی در ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

 

روح اله صالحی با بیان اینکه این طرح در قالب رزمایش کمک های مومنانه در حال برگزاری است، افزود: برنامه ریزی شده است در طرح « نان مهربانی» با همیاری ومشارکت خیران ونیکوکاران، نسبت به تهیه و توزیع نان در طول ماه مبارک رمضان در بین خانواده های تحت حمایت ونیازمندان اقدام گردد.

 

وی با قدردانی از مشارکت همیشگی مردم نیک اندیش استان با برنامه های این نهاد ،گفت: خیران ونیکوکاران زنجانی می توانند از طریق شماره گیری کد دستوری #024*8877* ویا از طریق شماره کارت 6037997950030420 وتلفن نیکوکاری 33116در این طرح مشارکت کنند. انتهای پیام

کد خبر 1163885

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha