آیات نورانی قرآن برای تمام شئون زندگی نسخه های حیات بخش ارائه می دهد

جهانبخش با اشاره به اینکه قرآن مسیر زندگی توام با موفقیت ، آرامش سعادت دنیوی و اخروی را برای انسان ترسیم کرده است، گفت: آیات نورانی برای تمام شئون زندگی نسخه های حیات بخش ارائه می دهد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، فرمانده انتظامی استان در مراسم جمع خوانی قرآن کریم کارکنان انتظامی استان با تبریک تقارن بهار طبیعت با بهار قرآن افزود: ما اگر به دنبال زندگی توام با آرامش ، امنیت خاطر و سعادت دنیوی و اخروی برای فرزندان، شهروندان و جامعه هستیم بهترین راه تمسک وتوسل به آیات قرآن کریم است .

 

سردار رحیم جهانبخش با اشاره به ارائه نسخه های حیات بخش توسط قرآن کریم ، بیان داشت : ما در حوزه سبک زندگی اگر تمسک بجوییم به آیات نورانی قرآن کریم بهترین زندگی را خواهیم داشت .

 

وی تصریح کرد: قرآن کریم در حوزه تربیت، اخلاق، صداقت، راستگویی، سعادت اجتماعی و تمام شئونی که در راستای هنجاربخشی به لایه های مختلف اجتماعی وجود دارد نسخه هنجار بخش ترسیم کرده است .

 

این مسئول در ادامه با اشاره به اینکه فرماندهی انتظامی استان زنجان برای بهره گیری از آیات نورانی قرآن کریم هر روز صبح در ماه مبارک رمضان اقدام به جمع خوانی قرآن کریم در نماز خانه ستاد انتظامی استان می نماید، افزود: تا انشالله خیرات و برکات  و درس گیری از این محتوی بسیار متعال  در راستای انجام وظایف بهتر برای خدمات رسانی به هموطنان عزیز یاری دهد .

 

فرمانده انتظامی استان زنجان با اشاره به برکات و فرصت‌های اعمال ماه مبارک رمضان افزودند: این نعمت‌ها در واقع فرصت‌های بی‌بدیلی برای قرب به پروردگار است بنابراین باید با خشوع و خضوع از خداوند توفیق بهره‌مندی از این فرصت و پرهیز از معاصی را مسألت کنیم.

کد خبر 1163893

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha