ساماندهی رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز با محوریت تحقق شعار سال انجام می شود

حجت الاسلام شکری گفت: تقسیم بندی استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با هدف تسریع و تقویت برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در این خصوص انتظار می رود شاهد دستاوردهای کلان فرهنگی باشیم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از البرز، « حجت الاسلام کاظم شکری» طی نشست اداری هفتگی که شنبه 20 فروردین در سالن جلسات ستاد فهما البرز برگزار شد گفت: ساماندهی رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد البرز از برنامه های شاخص سال جاری در قالب طرح ملی فهما است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز افزود: تقسیم بندی استانی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز با هدف تسریع و تقویت برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد است که در این خصوص انتظار می رود شاهد دستاوردهای کلان فرهنگی باشیم.

 

به گفته وی، برپایی طرح رزمایش مواسات و همدلی با محوریت کانون های فرهنگی هنری مساجد از جمله رویکردهایی است که از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون نسبت به آن اقدامات جدی صورت گرفته است و انتظار می رود در ماه مبارک رمضان نیز این آیین برپا شود.

 

وی با اشاره به اهمیت تحقق شعار سال با عنوان سال تولید، دانش بنیان و اشتغالزایی عنوان کرد: استان البرز با توجه به مشخصاتی اعم از رشد مهاجرت و حضور قومیت های مختلف نیازمند تقویت بخش فرهنگی با هدف تحقق شعار سال است که در این خصوص کانون های فرهنگی هنری مساجد جایگاه ویژه ای دارند.

 

وی ادامه داد: در سطح استان البرز 391 کانون فرهنگی هنری مسجد فعال هستند که هر کدام این کانون های فرهنگی سهم ویژه ای در تحقق شعار سال دارند به همین منظور ساماندهی رابطان کانون های فرهنگی هنری مساجد استان با توجه به سامانه بچه های مسجد در حال انجام است.

 

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد استان البرز خاطرنشان کرد: نشست توجیهی برای ادامه فعالیت ستاد فهما با رابطان که نمایندگان مدیر کانون فرهنگی مسجد هستند به زودی برگزار می شود.

کد خبر 1163990

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha