قریب ۲۰ عنوان برنامه بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان برگزار می شود

اصغرزاده از برگزاری قریب ۲۰ عنوان برنامه و فعالیت در بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان خبر داد.

به گزارش خبرنگارخبرگزاری شبستان از سمنان، «محمد اصغرزاده» در نشست خبری گفت: همزمان با سالروز شهادت سید مرتضی آوینی و آغاز هفته هنرانقلاب اسلامی، برنامه های مختلف و متنوعی از سوی حوزه هنری استان سمنان برگزار خواهد شد.

 

رئیس حوزه هنری استان سمنان با بیان اینکه این برنامه ها از امروز با دیدار مسوولان حوزه هنری با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان آغاز شده و تا 26 فروردین ادامه دارد اضافه کرد:رونمایی از چهار عنوان کتاب راز جمله این برنامه ها است.

 

وی معرفی چهره هنر انقلاب استان سمنان را از دیگر برنامه ها برشمردوافزود:چهره هنر انقلاب در استان سمنان از بین هنرمندان انتخاب و در نهایت به سه نفر رسیده است و این چهره از بین این سه نفر برگزیده و در هفته هنر انقلاب اسلامی معرفی خواهد شد.

 

اصغرزاده برگزاری جشنواره تا مهر و تجلیل از برترین های آن، برپایی دو نمایشگاه هنر و انقلاب و نیز حمایت از کالای ایرانی، افتتاح خانه ادبیات افغانستان در سمنان و رونمایی از آلبوم فردای روشن کاری از مهاجران افغان در سمنان، رونمایی از سه آلبوم موسیقی و نیز برگزاری دوره تاریخ شناسی به صورت کارگاه محصول محور را از دیگر برنامه های بزرگداشت هفته هنر انقلاب اسلامی در استان سمنان برشمرد.

 

رئیس حوزه هنری استان سمنان توسعه و گسترش فعالیت های هنری در نقاط مختلف استان سمنان، محوریت دادن به تاریخ شفاهی و فعالیت در این عرصه در زمینه های مختلف را نیز از محورهای فعالیتی حوزه هنری در سال ۱۴۰۱ بیان کرد.

 

هفته هنر انقلاب اسلامی از بیستم فروردین همزمان با سالروز شهادت مرتضی آوینی آغاز و تا بیست و ششم فروردین ادامه دارد.

 

 

کد خبر 1164078

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha