افزایش سه برابری بودجه شهرداری شیراز برای «گویم»

اصنافی گفت: شهرداری شیراز در سال جاری نیز حدود یکصد میلیارد تومان بودجه برای «گویم» پیش ‌بینی کرده که نسبت به برنامه ‌های قبلی افزایش بودجه سه برابری دارد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سید احسان اصنافی»، امروز (شنبه 20 فروردین) در میز خدمت مسجد محوری که در «گویم» برگزار شد، گفت: شهرداری شیراز به گویم نگاه ویژه دارد و بودجه یکصد میلیارد تومانی برای این منطقه در نظر گرفته است.

شهردار شیراز افزود: از آنجا که بودجه شهرداری از محل پرداخت عوارض مردم است بر مبنای آن هزینه می‌شود و درآمد شهرداری شیراز در سال گذشته از «گویم» کمتر از ۲۰ میلیارد تومان بود اما ۳۸ میلیارد تومان در این منطقه هزینه شده است.

وی اضافه کرد: شهرداری شیراز در سال جاری نیز حدود یکصد میلیارد تومان بودجه برای گویم پیش ‌بینی کرده که نسبت به برنامه ‌های قبلی افزایش بودجه سه برابری دارد.

اصنافی تاکید کرد: نگاه مدیریت شهری شیراز به گویم کلان است و طرح تفصیلی مشکل «گویم» است که باید در مرحله اول توسط وزارت راه و شهرسازی به تصویب برسد و برای افزایش سرانه فضای سبز و بوستان محلی در گویم مطالعات اولیه صورت گرفته و شاهد گسترش خواهد بود.

وی ادامه داد: پیاده راه سلامت در «گویم» پیشرفت ۵۰ درصدی داشته و لکه ‌گیری آسفالت معابر و جدول گذاری در سال جاری در دستور کار شهرداری منطقه قرار دارد.

حجت «‌الاسلام خادم» امام جمعه «گویم» نیز در این دیدار به مشکل ترافیک در روزهای پایانی هفته، عدم تصویب طرح تفصیلی و طولانی شدن روند تصویب آن طی سال‌ های متمادی، افزایش فضاهای فرهنگی و مشارکت شهرداری شیراز در اجرای برنامه‌ های فرهنگی اجتماعی در منطقه «گویم» را مشکلات اهالی دانست و از شهردار شیراز خواستار رسیدگی به آنها شد.

کد خبر 1164143

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha