دشمن در حال مبارزه با حجاب است

ایمانیه با اشاره به اینکه دشمن در حال مبارزه با حجاب است و این مورد از سوی مخالفین و دشمنان پشتیبانی می شود، گفت: حرام و حلال خدا باید در جامعه رعایت شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «محمدهادی ایمانیه»، امروز (شنبه 20 فروردین) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس در نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، گفت: حرام و حلال خدا باید در جامعه رعایت شود.

استاندار فارس با اشاره به اینکه دشمن در حال مبارزه با حجاب است و این مورد از سوی مخالفین و دشمنان پشتیبانی می شود، اظهار کرد: مصوبه تشکیل قرارگاه فرهنگی و اجتماعی باید مورد توجه باشد و قرارگاه تا زمان برگزاری شورای فرهنگ عمومی بعدی باید تشکیل شود.

وی با اشاره به اینکه برای اجرایی شدن تصمیمات شورای فرهنگ عمومی باید قرارگاه ایجاد شود و نیروهای لازم در یک قرارگاه مستقر حضور داشته باشند، اظهار کرد: یک قرارگاه ویژه برای مسائل اجتماعی تشکیل شود و سازمان های زیربط هم در آن حضور پیدا کنند.

ایمانیه افزود: خط مقدم جبهه مبارزه با هنجارشکنان معاند باید ایجاد شود و اقدامات سلبی در رابطه با این موارد شکل و اقدامات ایجابی برای افرادی که فطرت پاک شان بر شیطنت های آنان غلبه می کند باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه از طرح «چهارشنبه های طلایی»، که سپاه فجر انجام می دهد، حمایت خواهم کرد، افزود: در رابطه با کنگره «محمد (ص)» باید عنوان کرد که این کنگره به صورت دائمی درآید و هزینه های دو سالانه آن توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، مشخص و تامین شود.

 

کد خبر 1164144

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha