شهید آوینی، یکی از هنرمندان پیشگام جهاد تبیین است

نمازی گفت: شهید آوینی با استفاده از ارکان تمدنی غرب برای تمدن سازی نوین فعالیت می کند که نمونه های کار وی را می توان دید و او یکی از هنرمندان پیشگام جهاد تبیین است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «وحید نمازی»، امروز (شنبه 20 فروردین) در جلسه شورای فرهنگ عمومی فارس در نهاد نمایندگی ولی فقیه در فارس برگزار شد، گفت: 20 فروردین سالروز شهادت سید شهدای اهل قلم است.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی فارس با اشاره به اینکه این شهید نمونه ای از تمام نیروهای انقلاب اسلامی است که هرچه از قبل داشته را واگذاری می کند و فانی در انقلاب می شود، افزود: شهید آوینی با استفاده از ارکان تمدنی غرب برای تمدن سازی نوین فعالیت می کند که نمونه های کار وی را می توان دید و او یکی از هنرمندان پیشگام جهاد تبیین است.

وی با اشاره به اینکه مهمترین ویژگی هنر انقلاب تعهد است و هنر انقلابی را می توان هنر مسئولیت نامید، اظهار کرد: هنر انقلابی از بطن مردم سرچشمه می گیرد و با مردم زندگی می کند و هیچ گاه در برابر سایر هنرها مقهور نمی شود.

نمازی افزود: هفته هنر انقلاب اسلامی، هفته پاسداشت همین تفکر است و فلسفه آن پاسداری از داشته های هنر انقلاب است و حوزه هنری، رسالت اصلی خود را توجه به زیست بوم هنری استان قرار داده است و حوزه هنری تلاش جدی و عملیاتی برای اجرای نقشه مهندسی فرهنگی فارس طراحی کرده و سه سال برای رسیدن به این هدف مد نظر قرار داده است.

 

 

کد خبر 1164147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha