اجرای برنامه های ماه مبارک رمضان در صدرا با ایجاد شبکه سازی بین مساجد و تشکل های فرهنگی

فرج زاده گفت: برنامه های ماه مبارک رمضان در شهر صدرا با محوریت مردمی سازی انجام می شود و با ایجاد شبکه سازی بین مساجد و تشکل های فرهنگی در شهر صدرا کارهای فرهنگی پیرامون ماه مبارک رمضان پیش برده می شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «عباس فرج زاده»، امروز (شنبه 20 فروردین) در جلسه مدیران پاسخگو ‌که در سالن «شهید قاضی» استانداری فارس برگزار شد، گفت: برنامه های ماه مبارک رمضان در شهر صدرا و با حضور 200 هزار نفر بدون حضور دستگاه های فرهنگی اجرا می شود.

معاون فرهنگی شهرداری صدرا با اشاره به تعدد مجتمع های شهر صدرا افزود: بیش از 150 مجتمع مسکونی در صدرا وجود دارد و شهرداری صدرا برنامه های ماه مبارک رمضان را احصا کرده است.

وی اضافه کرد: برنامه های ماه مبارک رمضان در شهر صدرا با محوریت مردمی سازی انجام می شود و علاوه بر شهر و مساجد و مجتمع هافضای سازی شهری متناسب با ماه مبارک رمضان در صدرا انجام شده است.

فرج زاده اعلام کرد: برگزاری و مسابقه عکاسی «مستندهای نور» از افطاری ساده روزه اولی ها و جز خوانی در مساجد صدرا از سایر برنامه های این ایام مبارک است و با ایجاد شبکه سازی بین مساجد و تشکل های فرهنگی در شهر صدرا کارهای فرهنگی پیرامون ماه مبارک رمضان پیش برده می شود.

کد خبر 1164159

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha