ضربه مشکلات حوزه دام به اقتصاد و درآمد مردم بشرویه

علیزاده گفت: مشکلاتی در حوزه دام در کشور به علل مختلف از جمله خشکسالی، تحریم و‌ ... وجود دارد و با توجه به اینکه اقتصاد و درآمد بخشی از مردم شهرستان بشرویه وابسته به دامداری است این مشکلات به اقتصاد مردم این شهرستان ضربه زده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بشرویه، جلسه بررسی مشکلات دامداران شهرستان بشرویه امروز (۲۰ فروردین) با حضور سرپرست فرمانداری بشرویه برگزار شد.

 

«حسن علیزاده» سرپرست فرمانداری شهرستان بشرویه در این جلسه اظهار داشت: چندین سال است که شاهد مشکلاتی در حوزه دام در کشور به علل مختلف خشکسالی، تحریم و‌ غیره شاهد هستیم.

 

وی با بیان اینکه اقتصاد و درآمد بخشی از مردم شهرستان بشرویه وابسته به دامداری است، افزود: این کمبودها مشکلات بسیاری را برای آن ها به وجود آورده است و بخش بزرگی از سفره مردم در کشور وابسته به ثمره زحمات دامداران است. 

 

علیزاده با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری و رئیس جمهور بر روی حل مشکلات به صورت ریشه ای تاکید دارند، ادامه داد: در این راستا طبق بررسی های صورت گرفته احتمال اجرای برخی از سیاست های دولت در زمینه حل مشکلات دامداران در آینده ای نزدیک وجود دارد.

 

سرپرست فرمانداری بشرویه بیان داشت: در خصوص بحث خرید دام مدیر جهاد کشاورزی پیگیری مستمر داشته باشند و گزارش را به فرمانداری اعلام کنند تا ما نیز ادامه پیگیری ها را داشته باشیم.

 

وی در پایان گفت: جهت افزایش تانکر، تامین آب و حفرچاه قول می دهیم تا اقداماتی برای حل این موضوعات انجام دهیم.

 

 

کد خبر 1164162

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha