عوامل همایش ملی «مردان امنیت و اقتدار» تقدیر شدند/اهدای یک اثر هنری به نماینده ولی فقیه در کاشان

طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و مسئولان محلی از دست اندرکاران همایش ملی «مردان امنیت و اقتدار» تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شمال استان اصفهان، همزمان با ماه پر خیر و‌ برکت رمضان، ماه ضیافت الهی طی مراسمی با حضور نماینده ولی فقیه در کاشان و مسئولان محلی از دست اندرکاران همایش ملی «مردان امنیت و اقتدار» تجلیل شد.


در این مراسم که در دفتر امام جمعه کاشان برگزار شد، پس از ارائه گزارش از روند همایش انجام شده از طرف خادمان این عرصه فرهنگی و استماع بیانات امام جمعه کاشان، با اهدای لوح، تقدیرنامه و نیز بسته محصولات فرهنگی از اعضای « همایش مردان امنیت و اقتدار » تقدیر شد.



همچنین با عنایت به انتصاب حجت الاسلام سید سعید حسینی به عنوان نماینده ولی فقیه در منطقه و امام جمعه جدید کاشان،  قاب دیواری تهیه شده از تابلو «سیر و سلوک تا شهادت» به عنوان هدیه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی به امام جمعه کاشان تقدیم شد.

 

تابلو «سیر و سلوک تا شهادت» با موضوع سردار شهید قاسم سلیمانی از سری طرح های «سماع خط» است که به ابعاد ۷۰ در ۱۰۰ سانتی متر با تکنیک راپید روترینگ و ‌ماژیک با دستان سعید بوجار هنرمند آران و بیدگلی نقاشی شده است.


نماینده ولی فقیه و امام جمعه کاشان با تقدیر از خالق این اثر هنری گفت: جای خرسندی است که در جمع اهل قلم و فرهنگی هنرمندی فعال است و این نشان از تشکیل یک گروه منسجم پویا و پا به کار است که امیدواریم شاهد تلاش بیشتر و عرضه کارهای ماندگاری را از شما شاهد باشیم.

 


 

کد خبر 1164171

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha