دشمنان جمهوری اسلامی توان راه اندازی جنگ سخت با ما را ندارند

سردار کوشکی جهرمی گفت: دشمنان ما به دلیل برخورداری جمهوری اسلامی از توان نظامی و قدرت نظامی توان راه اندازی جنگ سخت ندارند و به جنگ نرم و امنیتی و سعی در انجام اقدامات تروریستی عمل می کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، سردار «سعید کوشکی جهرمی»، امروز (شنبه 20 فروردین) در جلسه وبینار حضوری و مجازی که به مناسبت سالروز بزرگداشت فناوری هسته ای در دانشگاه آزاد اسلامی مرودشت برگزار شد، گفت: ترور دانشمندان هسته ای نشانه ترس و ناتوانی دشمنان در مقابله با جمهوری اسلامی ایران است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس افزود: بر لزوم دفاع و مقاومت در برابر دشمنان و استکبار در قرآن کریم تاکید شده است و از آنجا که جمهوری اسلامی همواره در مقابل کفر قرار گرفته مورد دشمنی است سلطه گران قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: سلطه گران برای مقابله با نظام مقدس ما از جنگ نرم و نشانه گرفتن ارزش های جامعه و به راه انداختن جنگ امنیتی با فعال کردن گروه های مختلف تروریستی در کشور روی می آورند.

سردار کوشکی جهرمی تاکید کرد: دشمنان ما به دلیل برخورداری جمهوری اسلامی از توان نظامی و قدرت نظامی توان راه اندازی جنگ سخت ندارند و با به راه اندازی تحریم ها برای جنگ هوشمند عمل می کنند.

وی ادامه داد: عناصر قدرت بخش جمهوری اسلامی شامل ولایت فقیه، قدرت دفاعی، مردمداری، دانشمندان، فرهنگ انقلابی و دولت انقلابی است که دشمن برای مقابله با ما برای این عناصر برنامه ریزی می کند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس فارس تصریح کرد: آمریکا با ترور شهید سلیمانی سعی از بین بردن قدرت منطقه ای جمهوری اسلامی و عادی سازی رابطه کشورهای عربی با رژیم تروریست صهیونستی داشت اما اکنون قدرت منطقه ای ایران نه تنها کاهش نیافته بلکه شاهد نفوذ بیشتر ایران اسلامی در جوامع آزادیخواه جهان هستیم.

کد خبر 1164172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha