برگزاری جشن ۴۰ سالگی کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) آران و بیدگل

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل گفت: در تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، گردهمایی سالانه اعضای کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) همراه با چهلمین سال تأسیس این کانون فرهنگی برگزار شد.

سعید ضابطی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در آران و بیدگل گفت: در تقارن بهار طبیعت و بهار قرآن، گردهمایی سالانه اعضای کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) همراه با جشن چهل سالگی تأسیس این کانون با حضور مسئولان فرهنگی شهرستان آران و بیدگل، اعضا و پیشکسوتان این کانون فرهنگی برگزار شد.


رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان آران و بیدگل افزود: این مراسم به همت کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) و همکاری این اداره با هدف تقدیر از فعالیت های فرهنگی هنری و فعالان این کانون، در سالن شهدای هنرمند مجتمع فرهنگی هنری اداره فرهنگ و ارشاد شهرستان آران و بیدگل برگزار شد.
 

ضابطی با اشاره به اینکه کانون های فرهنگی هنری مساجد و مؤسسات فرهنگی قرآنی از ظرفیت های فرهنگی جامعه هستند گفت: کانون فرهنگی هنری امام زمان (عج) با فعالیت های ارزنده خود یکی از بازوان قدرتمند اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در ترویج فرهنگ ایرانی اسلامی است.

 

 

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان آران و بیدگل ضمن ابراز امیدواری از اینکه این کانون بیش از پیش در حوزه جهاد تبیین و ایثار و شهادت فعالیت کند، اضافه کرد: این کانون به خوبی توانسته بیانیه گام دوم انقلاب را عملیاتی کند چرا که کانونی جوانگراست و جوانان هنرمندی به جامعه معرفی کرده است.

 

 اجرای نمایش طنز، مسابقه، موسیقی و تقدیر از اعضای فعال کانون در برنامه های طنز و نمایش های آئینی مذهبی «بانوی بی نشان» و «حبیب حرم» از دیگر برنامه های این همایش فرهنگی بود.

کد خبر 1164191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha