لزوم مشخص شدن شخصیت حقوقی واضح برای تدوین سند محرومیت‌ زدایی شهرستان شیراز

طاهری گفت: برای تدوین سند محرومیت‌ زدایی شهرستان شیراز باید شخصیت حقوقی واضح مشخص شود و طرح‌ های عملیاتی و تعریف یکسان از محرومیت ‌زدایی مشخص شود تا شهرداری نیز کمک کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «مهدی طاهری»، امروز (شنبه 20 فروردین) در جلسه کمیسیون محرومیت ‌زدایی شورای اسلامی شهر شیراز گفت: برای تدوین برنامه های محرومیت ‌زدایی به تعریف درست از محرومیت نیاز است.

رئیس شورای اسلامی شهر شیراز افزود: برای ارائه خدمات به مناطق محروم شهر، شهرداری شیراز نباید در لبه این خط قرار بگیرد بلکه باید با تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی تمام دستگاه ‌ها به این امر ورود کنند.

وی اضافه کرد: برای رفع محرومیت همه باید یک سند و یک تعریف از محرومیت داشته باشیم تا یک عملیات منسجم برای رفع آن به انجام برسد.

طاهری تصریح کرد: تشکیل قرارگاه محرومیت زدایی و انجام کار جهادی گروهی موجب کسب نتیجه مطلوب خواهد شد و تشکیل کمیسیون محرومیت ‌زدایی ابتکار شورای اسلامی شهر شیراز است و در شهرداری اداره یا بخش مرتبط ندارد، سپاه هم قرارگاه محرومیت‌ زدایی تشکیل داده و بنابراین باید سایر دستگاه‌ ها را نیز به میدان آورد.

رئیس شورای شهر شیراز تاکید کرد: برای تدوین سند محرومیت‌ زدایی شهرستان شیراز باید شخصیت حقوقی واضح مشخص شود و طرح‌ های عملیاتی و تعریف یکسان از محرومیت ‌زدایی مشخص شود تا شهرداری نیز کمک کند.

کد خبر 1164194

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha