۲۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب جشن رمضان به مددجویان کمیته امداد خوزستان اهدا می‌شود

شیبه از اهدا و توزیع ۲۰۰ هزار بسته معیشتی در قالب جشن رمضان تا پایان ماه مبارک رمضان در بین مددجویان این نهاد در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اهواز، «جمال شیبه» ظهر امروز (شنبه ۲۰ فروردین) در نشست خبری با موضوع جشن رمضان که در اداره کل کمیته امداد خوزستان برگزار شد اظهار کرد: با توجه به اینکه در سال‌های اخیر رهبر معظم انقلاب بر انجام رزمایش کمک‌های مومنانه برای کمک به نیازمندان تاکید کردند و امسال نیز این رزمایش در قالب جشن رمضان در ماه مبارک رمضان در کمیته امداد برگزار می‌شود.

 


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان با اشاره به اینکه شعار امسال این رزمایش «اطعام مهدوی، افطاریه ساده» است افزود: در خوزستان ۱۳۰ هزار خانوار و ۳۰۰ هزار نفر زیر پوشش این نهاد حمایتی است که در قالب این طرح هدفگذاری شده تا حداقل یک بسته معیشتی به هر خانواده مددجو اهدا شود.

 

وی با بیان اینکه این بسته‌ها به خانواده‌های نیازمندی که زیر پوشش کمیته امداد نیستند نیز اهدا می‌شود اضافه کرد: در این رزمایش پخت غذای گرم برای خانواده مددجویان نیز انجام می‌شود و هدفگذاری شده که یک میلیون و ۲۰۰ هزار پرس غذای گرم در ماه مبارک رمضان بین خانواده مددجویان توزیع شود.

 

شیبه با اشاره به اینکه سال گذشته یک میلیون پرس غذای گرم تهیه و توزیع شد بیان کرد: یکسری درگاه‌ها نیز مشخص شده که کمک‌های مردمی برای این رزمایش از این درگاه‌ها تامین شود و مردم می‌توانند با کد دستوری #۰۶۱*۷۷۸۸* و یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۰۵۷۵ کمک‌های خود را پرداخت کنند.

 

وی خاطر نشان کرد: مردم و خیرین همچنین می‌توانند با مراجعه به سایت امداد و با استفاده از کد کیو آری که مربوط به این اداره کل است کمک های خود را پرداخت کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد خوزستان یاد آور شد: اولین مرحله این رزمایش سه‌شنبه  هفته جاری با تامین و توزیع ۱۲ هزار بسته غذایی انجام و به طور نمادین ۲ هزار بسته غذا در مصلای مهدیه اهواز رونمایی می‌شود.

 

کد خبر 1164205

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha