تلاش داریم  مازندران قطب اقتصادی شمال ایران  شود

حسینی پور گفت: تلاش داریم در سال ۱۴۰۱ مازندران به قطب اقتصادی شمال ایران تبدیل شود و تحقق این امر نیز مستلزم همکاری همه دستگاه ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، «سید محمود حسینی پور» عصر امروز شنبه (۲۰فروردین) در جلسه شورای اداری مازندران به برنامه های پیش روی استان در سال ۱۴۰۱اشاره و اظهار کرد: در حوزه مدیریت تکلیف دیگری داریم کسانی که در این دولت مسئولیت پذیرفتند ایثارگری کردند در این دولت مدیران باید جهادگر بوده و جهادی کار کنند.

 

استاندار مازندران افزود: امروز در عرصه اقتصاد نگاهمان جهاد است و راه حل مشکلات کشور تمرکز بر تولید با نگاه دانش بنیان است؛ دستور مقام معظم رهبری باید به عنوان دستور کار در برنامه های مدیران جاری باشد.

 

وی به تاکیدات مقام معظم رهبری در طول سال های اخیر اشاره کرد و گفت: اما آنطور که باید دستورات معظم له جدی گرفته نشد.

 

حسینی پور بیان کرد: مدیران دستگاه های اجرایی باید با تمام توان و انگیزه جهادی در جهت جبران مافات گذشته گام های اساسی بردارند و از این ریل گذاری جدید در تحول دولت به نفع مردم استفاده کنند.

 

استاندار مازندران گفت: برای رسیدن به رشد هشت درصدی که برنامه بودجه کشور مازندران را تکلیف کرده است نیاز به اقدام جهادی همه مدیران دارد.

 

حسینی پور با بیان اینکه مدیران دستگاه های اجرایی برنامه های خود را به استانداری ارائه کنند، ادامه داد: برنامه هایی که هم دارای زمان بندی و هم قابلیت اجرایی داشته باشد لازم است.

 

وی افزود: استان مازندران دارای ظرفیت های فراوانی است برای اینکه ریل گذاری برنامه و بودجه برای استان لحاظ گردد سازمان مدیریت استان باید حداکثر نظارت را بردستگاه ها داشته باشد.

 

حسینی پور بر فسادستیزی در ادارات تاکید کرد و گفت: چنانچه در دستگاه اداری چنین اتفاقی رخ دهد مدیر آن اداره مسئول است و باید پاسخگو باشد.ضمن ابنکه سیستم نظارتی هوشمند رفتار تمام مدیران را در استان رصد خواهیم کرد.

 

استاندار مازندران افزود: در سال ۱۴۰۱ باید مازندران را قطب اقتصادی شمال ایران تبدیل کنیم تحقق این امر نیز مستلزم همکاری همه دستگاه ها است.

 

وی حمایت از سرمایه گذار، حمایت از محرومان، توجه به مناطق محروم ،جهش تولید و حمایت از کارآفرینی را از مقوله های مهمی عنوان کرد که مدیران باید به آن توجه جدی داشته باشند.

کد خبر 1164209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha