انتظار ما تربیت ۴ هزار حافظ قرآن به نیت ۴ هزار شهید یزدی است

فاطمی با اشاره به حمایت از فعالیت های قرآنی گفت: انتظار ما تربیت ۴ هزار حافظ قرآن کریم به نیت ۴ هزار شهید یزدی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، مهران فاطمی استاندار یزد در مراسم افتتاح هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد گفت: متاسفانه کرونا در چند سال اخیر همه فعالیت های ما را تحت تاثیر قرار دارد و به بسیاری از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی ضربه زد اما عزم دولت و رئیس جمهور مبنی بر واکسیناسیون به نحوی این قفل را شکسست و مجددا شاهد رونق گرفتن بسیاری از فعالیت های فرهنگی، اجتماعی و قرآنی هستیم.

 

وی افزود: ما هرچه داریم به برکت قرآن و عترت است و فرهنگ نیز جز ترویج مکتب آل الله و مفاهیم قرآنی و فرازهای آن نیست و معتقدیم که گام نهادن در مسیر فرهنگ همان گام نهادن در مسیر قرآن است.

 

استاندار یزد بیان کرد: عزم قلبی ترویج فرهنگ اسلام، قرآن و عترت توسط مدیران به عنوان یکی از وجوه مثبت امروز مدیران ما است که خوشبختانه در مجموعه های فرهنگی شاهد این امر هستیم و این فرصت بزرگی برای است تا از این ظرفیت ها استفاده کنیم.

 

فاطمی ادامه داد: نمایشگاه به عنوان ویترین ارائه دستاوردها و محصولات موضوع قرآنی، موسسات قرآنی و فعالیت های فرهنگی است و عزم ما نیز حمایت از آن است.

 

استاندار یزد گفت: حل تمامی مسائل  زیرساختی و اعتباری در زمینه قرآنی در سال 1401 از جمله مهمترین رویکردهای ما است که ما نیز انتظار داریم برنامه ریزی داشته باشیم تا به نیت 4 هزار شهید شاهد تربیت 4 هزار حافظ قرآن داشته باشیم.

 

فاطمی بیان کرد: ما تمامی حمایت ها را برای تحقق این انتظار خواهیم داشت زیرا دغدغه مقام معظم رهبری مبنی بر آن است.

کد خبر 1164225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha