آغاز به کار هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد پس از دو سال وقفه

عابدی با اشاره به آغاز به کار هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد گفت: حمایت از فعالیت های قرانی و تقویت مجموعه های قرآنی فعال در عرصه قرآن و عترت مهمترین هدف برگزاری این نمایشگاه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، احسان عابدی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد در مراسم افتتاح هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد در محل حسینیه آقا گفت: امسال شاهد برگزاری هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی پس از وقفه دو ساله دلیل کرونا هستیم.
 
وی افزود: هدف از برگزاری این نمایشگاه، خدمت به جامعه قرآنی و موسسات قرآنی و ارائه محصولات جامعه قرانی به جامعه است.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد بیان کرد: رویکرد ما در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی حمایت از فعالیت های قرآنی و تقویت مجموعه های قرآنی فعال در عرصه قرآن و عترت بوده است.
 
عابدی بیان کرد: برنامه ما گذاشتن تمام توان برای فعالیت های قرآنی است تا شاهد خیرات و برکات آن به فرهنگ و جامعه باشیم.
 
وی گفت: در استان یزد تعداد 68 موسسه قرآنی دارای مجوز از اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و 64 موسسه نیز دارای مجوز از سازمان تبلیغات اسلامی وجود دارد که برنامه ما تقویت و تکثیر این مجموعه های فرهنگی و قرآنی در مناطق مختلف استان به ویژه در شهرستان ها و مناطق محروم است.
 
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی یزد گفت: در هشتمین نمایشگاه علوم قرآنی یزد 12 موسسه برتر قرآنی در قالب غرفه ها دستاوردهای خود را ارائه می دهند و در کنار آن نیز نمایشگاه کتاب با بیش از 2 هزار عنوان کتاب از 35 ناشر استانی و کشوری با 10 تا 40 درصد  ارائه می شود.
کد خبر 1164363

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha