بازرسی بهداشتی از ادارات و مدارس دزفول تشدید می شود

فرهمندپور با اشاره به سیر افزایشی کرونا گفت: بازرسی بهداشتی از ادارات و مدارس دزفول تشدید می شود و مردم دزفول نسبت به تزریق دُز سوم واکسن کرونای خود اهتمام کنند.

«علی فرهمندپور» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در دزفول اظهار کرد: متاسفانه آمار کرونا در خوزستان سیر افزایشی در پیش گرفته و شهرستان دزفول نیز از وضعیت آبی خارج و طبق رنگبندی جدید در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفته است.

 

فرماندار ویژه دزفول افزود: با توجه به خیز آرام و هشدار دهنده کرونا، لازم است اقدامات پیشگیرانه از هم اکنون توسط مسئولین و مردم انجام شوند.

 

وی عنوان کرد: با جلسات برگزار شده مقرر شده است که شهرداری دزفول نسبت به فضاسازی مناسب شهر، به ویژه در مناطق گردشگری همچون علی کله و سایر تفریح‌گاه‌ها با مضمون هشدارهای کرونایی و یاد آوری رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی اقدام کند. 

 

فرهمندپور ادامه داد: بازرسی از ادارات و مدارس شهرستان در راستای بررسی نحوه و چگونگی رعایت و اجرای شیوه‌نامه‌های بهداشتی با جدیت بیشتری انجام خواهد شد.

 

وی تصریح کرد: از افرادی که درگیر بیماری شده اند و یا بیمارانی که مشکوک به ابتلا هستند انتظار می‌رود نسبت به انجام تست کرونا اقدام کنند چرا که این مسئله در حوزه آمایش شهری که در تصمیم‌گیری و اقدامات پیشگیرانه موثر است، کمک خواهد کرد.

 

فرماندار ویژه دزفول بیان کرد: با توجه به مناسبت‌های مذهبی پیش‌رو از مردم تقاضا می‌شود به طور جدی شیوه‌نامه‌های بهداشتی را رعایت کنند تا مجبور به اعمال محدودیت و لغو هیچ مراسمی نشویم.

 

وی تاکید کرد: یکی از موثرترین روش‌های مقابله با کرونا تزریق واکسن است که این انتظار از مردم شهرستان دزفول وجود دارد که نسبت به تزریق هر سه دز واکسن خود اهتمام بیشتری داشته باشند.

 

کد خبر 1164234

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha