اجرای ۱۰ عنوان ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی در زیرکوه

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه گفت: بیش از ۱۰ عنوان ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی از جمله مسابقات تلاوت قرآن کریم، عکاسی، محفل انس و تفسیر قرآن کریم با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در زیرکوه طی ماه مبارک رمضان اجرا می شود.

«سیدهاشم نبوی آبیز» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند اظهار داشت: فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زیرکوه اجرای برنامه های مختلفی را طی ماه مبارک رمضان در دستور کار خود قرار داده است.

 

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه با بیان اینکه بیش از ۱۰ عنوان ویژه برنامه فرهنگی و مذهبی طی ماه مبارک رمضان در زیرکوه اجرا می شود، گفت: از جمله برنامه ها می توان به برگزاری محافل و مجالس جزء خوانی به صورت مستمر با همکاری کانون‌های فرهنگی هنری مساجد در سطح شهرستان و گردهمایی مدیران کانون های فرهنگی هنری با رویکرد ارتقای فعالیت های فرهنگی و هنری در مساجد شهرستان اشاره کرد.

 

 

وی با اشاره با اینکه محفل انس با قرآن کریم با حضور قاریان استانی در زیرکوه برگزار می شود، افزود: برگزاری محفل شعر با موضوع روزه و رمضان و جلسات تفسیر قرآن نیز طی ماه مبارک رمضان در دستور کار قرار دارد.

 

 

نبوی آبیز به برگزاری مسابقه تلاوت قرآن کریم اشاره کرد و گفت: این مسابقه ویژه سنین زیر ۱۵ سال است که در شهرستان زیرکوه برگزار می شود و علاقمندان تا پایان ماه مبارک رمضان با ارسال فیلم سه دقیقه ای از تلاوت قرآن کریم می توانند در این مسابقه شرکت کنند.

 

 

رئیس فرهنگ و ارشاد اسلامی زیرکوه در خصوص مسابقه عکس «قاب رمضان» عنوان داشت: این مسابقه با محوریت سفره های افطار، محافل قرآنی، راز و نیاز در رمضان و شب های قدر در شهرستان زیرکوه برگزار می شود و علاقمندان جهت شرکت در این مسابقه عکس موبایلی و حرفه ای تا پایان ماه مبارک رمضان مهلت دارند.

 

 

وی در پایان گفت: برگزاری جشن میلاد امام حسن مجتبی(ع) و برگزاری نشست برنامه ریزی جهت باشکوه برگزار کردن مراسم شب های احیا در مساجد شهرستان با همکاری کانون های فرهنگی هنری مساجد در دستور کار قرار دارد.

 

 

کد خبر 1164247

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha