جلسات تفسیر قرآن با عنوان«سی آیه، سی تفسیر» درمساجد زنجان اجرا می شود

حجت الاسلام خسروی از اجرای جلسات تفسیر قرآن با عنوان«سی آیه، سی تفسیر» به مناسبت ماه مبارک رمضان در مساجد زنجان خبر داد.

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی اداره کل تبلیغات اسلامی استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان با تشریح برنامه های ماه مبارک رمضان در مساجد شهرستان های استان، اظهار کرد: جلسه تفسیر قرآن کریم با عنوان «سی آیه، سی تفسیر» در مساجد شاخص شهرستان ها با حضور امامان جماعت و مبلغین برگزار می شود.

 

حجت الاسلام خسروی با بیان اینکه محفل تلاوت انس با قرآن کریم و جزء خوانی توسط قاریان شاخص استان و شهرستان در مساجد منتخب برگزار می شود، تصریح کرد: امسال هم مسابقات قرآنی، محافل قرآنی سیار در کنار گلزار شهدا و منازل خانواده معظم شهدا برقرار خواهد شد.

 

وی از برگزاری محافل سیار قرآنی محله محور در محلات شهرستان ها در طول ماه مبارک رمضان خبر داد و افزود: جلسات گفتمان دینی در مدارس منتخب شهرستان با حضور مبلغین و مبلغات برگزار خواهد شد.

 

این مسئول از برگزاری نجوای شبانه در شب های ماه مبارک رمضان در مساجد منتخب خبر داد و گفت: برگزاری جشن روزه اولی‌ها، اجرای نهضت تربیتی و قرآنی در قالب جلسات خانگی نورالثقلین، نشست‌های آموزشی سبک زندگی قرآنی، تفسیر و ترجمه موضوعی قرآن کریم، تولید محتوای تبلیغی با عنوان «اسماءالحسنی» در فضای مجازی توسط مبلغین فعال از دیگر برنامه‌های این اداره کل در ماه مبارک رمضان می‌باشد.

 

معاون فرهنگی، پژوهشی و آموزشی تبلیغات اسلامی استان زنجان اظهار داشت: توزیع بسته های معیشتی در بین خانواده های کم برخوردار از برنامه های این ماه است که به صورت ویژه انجام می شود.

 

کد خبر 1164288

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha