پیوستن ۲۳۰ هزار مشترک صدقات به طرح پرداخت صدقه الکترونیکی

جلالی از پیوستن ۲۳۰ هزار مشترک صدقات به طرح پرداخت صدقه الکترونیکی خبر داد و گفت: مردم نیکوکار و نوع دوست استان مازندران سال گذشته۳۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند.

«محمدتقی جلالی»، در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، با بیان اینکه بخشی از ماموریت های کمیته امداد با دریافت صدقات مردم نوع دوست استان محقق می شود، اظهار کرد: مردم  نوع دوست و خیر خواه استان مازندران همواره در زمینه کمک به نیازمندان و پرداخت صدقه پیشتاز بوده اند و با توجه به تداوم شیوع کرونا و آسیب دیدن کسب و کارها تاکنون نیز حضوری پر رنگ در پرداخت صدقات داشتند.

 

رئیس اداره اجرایی و هماهنگی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران با بیان اینکه مازندرانی ها سال گذشته۳۴میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان صدقه پرداخت کردند، گفت: صدقات جمع آوری شده در سال گذشته نسبت به سال قبل تر  ۲۱ درصد رشد داشته که بخشی از این صدقات توسط مراکز نیکوکاری جمع آوری شده است.

 

وی افزود: صدقات جمع آوری شده در بخش های درمانی، فرهنگی، جهیزیه، عمرانی، معیشت، تهیه لوازم ضروری زندگی برای مددجویان و نیازمندان هزینه می شود.

 

جلالی تصریح کرد: ۳۷۰هزار  هزار صندوق صدقه در استان وجود دارد و ضریب نفوذ  صدقات در استان ۳۱ درصد است.

 

وی به پرداخت صدقه الکترونیکی اشاره کرد و گفت: بستر سازی و اجرای کد( QR) برای مشترکین صدقات در استان انجام شده است.

 

جلالی یادآورشد: ۲۳۰هزار مشترک صدقات هم اکنون به این طرح پیوستند.

 

رئیس اداره اجرایی و هماهنگی مشارکت های مردمی کمیته امداد مازندران گفت: در این روش هر مشترک صندوق صدقات می‌تواند با داشتن کد ( QR) باختصاصی خود و با استفاده از گوشی همراه به آسانی نسبت به پرداخت صدقه اقدام کند.

 

جلالی افزود: این روش یکی از راه های پرداخت صدقه در کنار سایر روش‌ها است و از مزایای آن می‌توان به راحت‌تر پرداخت کردن صدقه، امکان پرداخت در هر زمان و مکان، تسریع در کمک رسانی به نیازمندان و... اشاره کرد.

 

کد خبر 1164325

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha