۴   هزار لیتر سوخت قاچاق در نهبندان کشف شد

فرمانده انتظامی نهبندان از کشف چهار هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از بیرجند، سرهنگ «احسان رحیمی» ظهر امروز (۲۱ فروردین) به خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار داشت: ماموران انتظامی نهبندان در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی این شهرستان به 2 اتوبوس مسافربری مشکوک شدند و جهت بررسی بیشتر خودرو ها را متوقف کردند.

 

وی افزود: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از اتوبوس ها، چهار هزار لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان نهبندان بیان داشت: مأموران در این ارتباط 2 خودرو توقیف و 2 متهم دستگیر کردند که متهمان دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

 

قاچاق 5 هزار و 700 لیتر سوخت در قاین

فرمانده انتظامي قاین هم گفت: مأموران پلیس، پنج هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فراورده های نفتی در بازرسی از یک تریلی در این شهرستان کشف کردند.

 

 سرهنگ «محمود زال بیکی» اظهار داشت: ماموران انتظامی شهرستان قاین در راستای اجرای طرح مبارزه با قاچاق سوخت، هنگام کنترل خودروهای عبوری در محورهای مواصلاتی به یک دستگاه تریلی مشکوک شدند و خودرو را جهت بررسی بیشتر متوقف کردند.

 

وی بیان داشت: ماموران پس از هماهنگی با مقام قضائی در بازرسی از تریلی، پنج هزار و 700 لیتر سوخت قاچاق و خارج از شبکه توزیع فرآورده های نفتی کشف کردند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان قاین افزود: مأموران در این خصوص یک خودرو توقیف و یک متهم دستگیر کردند که متهم دستگیر شده به همراه پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شد.

 

 

 

 

کد خبر 1164385

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha