برنامه حافظان قرآن کریم در زندان فسا تاثیرگذار است

فیروزی گفت: در زندان فسا شاهد انجام فعالیت های فرهنگی و قرآنی قابل تحسینی هستیم و برگزاری برنامه حافظان قرآن کریم در زندان فسا تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «علیرضا فیروزی»، امروز (یکشنبه 21 فروردین) در بازدید از اندرزگاه قرآن و عترت فسا گفت: در زندان فسا شاهد انجام فعالیت های فرهنگی و قرآنی قابل تحسینی هستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان فسا با تبریک ماه مبارک رمضان افزود: رمضان ماه پر از معنویت و برکت است و باید برای برخورداری معنویات و خودسازی در این ماه مبارک نهایت استفاده را ببریم.

وی رستگاری را در گروی عمل به فرامین قرآن کریم دانست و عنوان کرد: برگزاری برنامه حافظان قرآن کریم در زندان فسا تاثیرگذار است و در این ماه مبارم فضای معنوی در زندان ایجاد کرده و انس با قرآن کریم موجب هدایت زندانیان به مسیر درست در زندگی می شود.

«جلال زراعتی»، رئیس زندان فسا نیز در این بازدید گزارشی از فعالیت های زندان ارائه کرد و خواستار تامین اعتبار برای اماکن در حال ساخت شد که مورد توجه فرماندار ویژه فسا قرار گرفت.

خاطر نشان می شود، فرماندار ویژه شهرستان فسا با هدف بررسی اقدامات انجام شده در ارتباط با حقوق شهروندی زندانیان، نحوه خدمات رسانی به زندانیان و خانواده آنها از بخش های مختلف زندان فسا بازدید کرد.

کد خبر 1164438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha